LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afwijzing Compensatie eigen risico

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
mamico

afwijzing Compensatie eigen risico

Ongelezen bericht door mamico »

In 2005 een hartinfarct met hartstilstand heb gehad. Vanaf dat moment gebruik ik dagelijks medicijnen o.a. Selokeen (dus iets meer dan 180 dagdoseringen)
Toch heb ik een afwijzing gehad van het CAK. Hierop een bezwaarschrift ingediend. Heeft iemand hetzelfde ervaren

elly48

Re: afwijzing Compensatie eigen risico

Ongelezen bericht door elly48 »

Ik ben sinds 1987 CARA patient en gebruik dagelijks al vele jaren medicijnen die ook voorkomen op de lijst van het CAK. Helaas had ik geen formulier ontvangen dus deze van het internet gehaald. Kreeg hierop in dec.een afwijzend antwoord en heb een bezwaarschrift ingediend. Ook dit is weer afgewezen. Heb navraag gedaan bij mijn zorgverzekeraar Agis en kreeg als antwoord dat zij in opdracht van hun juridische afdeling geen mededelingen mochten doen.
Ik heb nu besloten een bezwaarschrift bij de rechtbank in Amsterdam in te dienen. Volgens mij spelen CAK en zorgverzekeraar elkaar de bal toe.

elly48

Re: afwijzing Compensatie eigen risico

Ongelezen bericht door elly48 »

Ik ben sinds 1987 CARA patient en gebruik dagelijks al vele jaren medicijnen die ook voorkomen op de lijst van het CAK. Helaas had ik geen formulier ontvangen dus deze van het internet gehaald. Kreeg hierop in dec.een afwijzend antwoord en heb een bezwaarschrift ingediend. Ook dit is weer afgewezen. Heb navraag gedaan bij mijn zorgverzekeraar Agis en kreeg als antwoord dat zij in opdracht van hun juridische afdeling geen mededelingen mochten doen.
Ik heb nu besloten een bezwaarschrift bij de rechtbank in Amsterdam in te dienen. Volgens mij spelen CAK en zorgverzekeraar elkaar de bal toe.

Gesloten