het word vervelend en eentonig, maar lees hier in het forum artikellen van 5 jaar geleden over Agis, Nou we zijn 5 jaar verder, maar de administratie van Agis is nog steeds niet goed.
Stel je voor, De stadsbank helpt je met alle vaste lasten elke maand te betalen, ook Agis, je krijgt per maand op je eigen rekening (abnamro) geld om de maand mee door te komen, eten/drinken etc. Wat doet Agis, die haalt gewoon hun premie van de AbnAmro bank, ze zijn ermee accoord gegaan en weten ook dat de stadsbank keurig en op tijd elke maand geld stort op hun rekening, maar nee Agis gaat gewoon door, Er is maar 1 ding mogelijk hier in Nederland. Maar dat ga ik hier niet zeggen, want vrije meningsuiting mag niet meer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AGIS
Re: AGIS
U kunt het volgende doen tegen ongewenste afschrijvingen van uw bankrekening:
Uw bank opdracht geven om een selectieve blokkade uit te voeren voor het
inningsnummer van AGIS.Ze kunnen dan geen geld meer opnemen.
Ook kunt u een bedrag wat al is afgeschreven laten storneren ( terugboeken ) door uw bank.Op die manier blijft u de baas over uw eigen bankrekening en niet Agis.En is dit probleem opgelost.
Ook kunt u een klacht indienen over deze handelswijze bij de Geschillencommissie
Bankzaken.
Uw bank opdracht geven om een selectieve blokkade uit te voeren voor het
inningsnummer van AGIS.Ze kunnen dan geen geld meer opnemen.
Ook kunt u een bedrag wat al is afgeschreven laten storneren ( terugboeken ) door uw bank.Op die manier blijft u de baas over uw eigen bankrekening en niet Agis.En is dit probleem opgelost.
Ook kunt u een klacht indienen over deze handelswijze bij de Geschillencommissie
Bankzaken.
Re: AGIS
@theater80 Ik ben een medewerker van Agis Zorgverzekeringen en wil u graag verder helpen. Hiervoor heb ik wel uw klantnummer en adresgegevens nodig, dit kunt u mailen naar [email protected]. U ontvangt vervolgens persoonlijk bericht via de mail.
Met vriendelijke groet,
Kim
Team Webcare
Agis Zorgverzekeringen
Met vriendelijke groet,
Kim
Team Webcare
Agis Zorgverzekeringen