Hallo Allemaal,
Ik ben op 27 juni 2012 geopereerd door de Kno arts aan mijn neus. i.v.m. slecht door de neus kunnen ademen.
Nu is er door de operatie een zware scheefstand ontstaan van mijn neus. Hij is nu super lelijk.
Nu is het zo dat indien er verminking na medisch handelen heeft plaatsgevonden Agis de plastische chirug wel vergoed. Ik krijg van Agis te horen dat ik moet wennen aan de vorm van mijn nieuwe neus.
En weigert dan ook stellig de pc kosten op zich te nemen. Terwijl iedereen in mijn omgeving mijn neus opvalt.
Wat kan ik doen beste mensen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Agis wat een Zorg!!!
-
Re: Agis wat een Zorg!!!
Span een geschil aan tegen Agis: http://www.skgz.nl/
Alternatief: een juridische procedure. Duur en met onzekere afloop.
Let op: veel mensen vinden een geschil aanspannen "eng" of "gedoe".
Maar in realiteit is zo'n procedure vaak makkelijker en succesvoller dan je denkt.
Succes!
Alternatief: een juridische procedure. Duur en met onzekere afloop.
Let op: veel mensen vinden een geschil aanspannen "eng" of "gedoe".
Maar in realiteit is zo'n procedure vaak makkelijker en succesvoller dan je denkt.
Succes!
-
Ik denk dat je bij een andere plastische chirurg op consult moet gaan en vragen of dit voor vergoeding onder de basisverzekering in aanmerking komt. Of is die aanvraag al gedaan en afgewezen ? In dat geval kun je ook overwegen om in januari te wisselen van zorgverzekering. Misschien vergoedt een andere zorgverzekeraar het wel. Misschien weet een plastisch chirurg ook wel welke zorgverzekeraars " moeilijke" doen en welke soepeler zijn. Dus een advies over een andere zorgverzekeraar vragen aan de plastische chirurg.
Beste Mathilde,
Desondanks dat de Pc een aanvraag heeft gedaan is deze afgewezen. Nu heb ik een advocaat genomen om toch te bekijken wat mijn kansen zijn. Agis dient na een verminking door geneeskundig handelen een cosmetische behanding te vergoeden. Dit staat duidelijk in de polisvoorwaarden van een basis pakket. Begrijp niet dat Agis zo makkelijk hierover kan doen.
Desondanks dat de Pc een aanvraag heeft gedaan is deze afgewezen. Nu heb ik een advocaat genomen om toch te bekijken wat mijn kansen zijn. Agis dient na een verminking door geneeskundig handelen een cosmetische behanding te vergoeden. Dit staat duidelijk in de polisvoorwaarden van een basis pakket. Begrijp niet dat Agis zo makkelijk hierover kan doen.
-
Waarom niet de SKGZ geprobeerd? Dat kan ook direct helpen.