LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AGIS zorg

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
jerson

AGIS zorg

Ongelezen bericht door jerson »

Wie hebben er ervaring met AGIS met vergelijkbaar onderwerp als onderstaand:

Mijn broer is 15 maart 2007 aan een acute hartaanval gestorven.
Sinds die tijd probeer ik hem uitgeschreven te krijgen bij AGIS zorgverzekering. Brieven aan AGIS hoofdkantoor worden niet beantwoord, het afgeven van de overlijdingsakte bij het AGIS kantoor te Almere helpt ook niet. Sinds april 2007 krijg ik de post van mijn overleden broer thuis gestuurd. Aanmaningen, aanbiedingen van begrafenisverzekering (lijkt mij toch overbodig) en alle overige goed bedoelde informatie van AGIS aan zijn persoon gericht, blijven bij mij op de mat vallen.

Bij ieder poststuk van AGIS wordt ik onprettig herinnerd aan zijn overlijden. Wij hadden een goede band en door AGIS krijg ik niet de kans om de verwerking van het verlies op een goede manier plaats te laten vinden.

Ik ben nu van plan om AGIS aan te klagen voor het toebrengen van emotionele schade bij mij door incompetentie en onbehoorlijk bestuur.

Is er iemand die gelijksoortige ervaringen heeft met AGIS dan hoor ik dat graag. Mogelijk dat dit een bijdrage kan leveren.

Jerson

Walter van V

Re: AGIS zorg

Ongelezen bericht door Walter van V »

in de eerste plaats gecondoleerd. En verveledn om door een logge en blijbaar domme organisatie telkenmale er op deze wijze mee gecongronteerd te worden.

Indien u een rechtsbijstandsverzeekring heeft kunnen zij misschien iets voor u betekenen.
En anders eens de media inschakelen. Een journalist van een plaatselijke krant eropafsturen (Op het hoofdkantoor) kan wonderen doen..

En uiteraard een officiele klacht indienen bij de NZA, die kunnen Agis op de vingers tikken hiervoor.

jerson

Re: AGIS zorg

Ongelezen bericht door jerson »

Beste Walter,
Bedankt voor de tip. Ik zal contact opnemen met NZA. Eens kijken of die iets voor mij kunnen betekenen. Als dat tot niet tot verbetering leidt dan kan ik altijd nog eens met de krant hier bellen.

Groet,
Jerson.

Gesloten