Hallo Radar, Even kort ,ik ben nieuwe in dit forum (lees het veel) maar helaas woordblind. Hoop op u begrip.
Eind 2012, Heb ik mijn auto (lincoln uit 1969) uit mijn schuur gezet, i.v.m. nieuwe dak plaatsen.
Het Weer heb je niet in de hand en het was wel winderig. Mijn buurjongen, spreek mij aan i.v.m. schade voor val. Ik ga heel goed om met mijn buren. tja natuurlijk ben ik teleur gesteld wie niet. Heb er 7 jaar hart aan ge werkt. alles was net klaar , 2 keer gereden dit jaar.
Wat is nu het geval, zijn vriendin had de deur niet goed vast waardoor zijn deur tegen mijn deur aanvloog.
Kleine schaden (makkelijk uit te lepelen) even lang mijn ex baas wat dit ga kosten. 250 euro.
Na veel onduidelijkheid wie is aansprakelijk.
Heb ik begrepen dat hij, haar aansprakelijk heb gesteld voor de schaden. Zij verzekering Allsecur, moet nu de schaden aan mij betalen en die weer verhalen op haar WA verzekering.
Klink wel logies, Maar tot op heden heb ik niets vernomen van verzekering allsecur, Wa. Er blijf ergens iets liggen. Ik begrijp het niet .
Wat ik wel begrijp is dat ik niet schade loos heb gesteld. Ik ben hier de gedupeerde , waar ik zeker niets aan kan doen. Wat ik ook niet begrijp is dat allsecur wel even een premie verhoging uit voert van 200 euro. één schaden melding is één schaden melding ongeacht er schaden is of ongeacht er schaden is uit betaald. als de buurjongen het zelf uit eigen zak betaal is de kous af toch. Maar niet bij allsecur.
de premie verhoging blijf. uiteindelijk betaal hij toch de verhoging, laten ze dan ook maar mij betalen.
is zijn motto. waar ik hem geen ongelijk kan geven.
Nu heb ik besloten om er niet meer over te beginnen met mijn buren. Van wegen de goede relatie, Mijn buurvrouw Vecht momenteel tegen kanker, vandaag de laatste bestraling gehad. U begrijp dat wel.
(buurvrouwtje sterkte he).
Voor allsecur, er zullen wellicht genoeg te vrede klanten zijn. Maar ik ben geen klant en zeker niet te vrede. Klant zal ik ook nooit worden. Snelle hulp bij schade is mis plaats op jullie site. U verslecht de relatie tussen buren. schaam u, zeker voor 250 euro.
Ik kan het toch niet laten, Ben een ADHD'er en vind dat ik mijn nog netjes heb uit gedrukt.
Het ga mij niet meer om het geld maar om de behandeling. Als klant word je hier toch niet blij van.
Zoals Rob GEUS altijd zeg.
voor wie overweg allsecur als verzekering te nemen. Kijk uit met je schade melding voor je het weet
Verhoging van je premie, en de schaden nog uit eigen zak.
Radar en lezers Bedank voor de jaren van lees plezier, succes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] allsecur, en mijn verhaal
-
Re: allsecur, en mijn verhaal
Beste Richardcolin,
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij zouden het graag voor u uitzoeken. Zou u met ons contact op kunnen nemen op het telefoonnummer 073-548 5000? Vraag hierbij naar één van de collega's van het webcare team.
Met vriendelijke groet,
Het Allsecur Webcare Team
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij zouden het graag voor u uitzoeken. Zou u met ons contact op kunnen nemen op het telefoonnummer 073-548 5000? Vraag hierbij naar één van de collega's van het webcare team.
Met vriendelijke groet,
Het Allsecur Webcare Team