LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Anderzorg heeft een vuile truc!!!

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
mponjee

Anderzorg heeft een vuile truc!!!

Ongelezen bericht door mponjee »

Ik alles betaald bij Anderzorg.
En krijg na 11 maanden een factuur van 100derde euros. Dat er iets niet betaald is.
Wanneer krijg ik deze? Vlak voor het omwissel periode naar andere verzekeraar.

Ik zoek service.

Telefoon nummer bellen? 70 cent!!! Dat was 4 jaar geleden toen ik mij aanmelde bij anderzorg wel anders.
Beste manier volgens de website is chatten met een medewerker.

Het gesprek is in de afbeelding te volgen.

Dat je mensen zo slecht kan behandelen. Volgens mij ben ik een klant?
Ik draai zelf een zaak met 10 man ondertussen.

Als wij zo met onze klanten omgaan, van zoek het maar uit met je gezeik, dan had ik nu me handje moeten ophouden bij de overheid voor een bijstands uitkering.

Dit terzeide.

De vuile truc?
Ik kan dus nu niet overstappen naar een anderzorgverzekeraar omdat anderzorg alle problemen precies voor omwissel periode inzetten. Zodat je amper de tijd krijg om dit nog in orde te maken.
Dit hebben ze namelijk ook vorige jaar gedaan toen ik over wilde naar een extra tand verzekering. Precies de zelfde truc eind december bericht sturen dat er dingen niet in orde zijn terwel dat wel het geval was.

En waar sta jij?? Met je gezicht tegen de muur, want ik kan niks dan maar hopen dat ik een reactie krijg binnen aantal dagen op mijn email.

Doe hier je voordeel mee!

Gr, Michiel
service-anderzorg-.jpg

brenda229

Re: Anderzorg heeft een vuile truc!!!

Ongelezen bericht door brenda229 »

anderzorg is zo goedkoop omdat het een internetverzekering is.

En volgens mij kan je tot 1 januari overstappen of wijzigen, dus volgens mij is er dan tijd genoeg om het nog uit te laten zoeken toch?

groeten

nietkundig

Ongelezen bericht door nietkundig »

Tot 1 februari 2010 kunt u kiezen voor een nieuwe zorgverzekeraar. U betaalt geen boete wegens het onverzekerd zijn. U bent met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2010 verzekerd bij uw nieuwe zorgverzekeraar.

mponjee

Ongelezen bericht door mponjee »

Lees het gesprek is.

Dat is toch niet normaal als je zo behandeld wordt als klant of niet?

testcase

Ongelezen bericht door testcase »

ik kan het helaas niet lezen

gtp

Ongelezen bericht door gtp »

Het ingezonden stuk van mp is ook moeilijk te lezen,zelfs met bril.

Dyllanw

Ongelezen bericht door Dyllanw »

Als je alles daadwerkelijk hebt betaald is er niets aan de hand. Je maakt jezelf redelijk belachelijk te suggeren dat Anderzorg zomaar een rekening van honderden euro's stuurt alleen maar om te voorkomen dat je overstapt. Als je vorige maand kosten hebt gemaakt krijg daar deze maand een rekening voor. Lijkt me niet zo gek. En als het een aanmaning betreft zijn de kosten zelfs nog van langer geleden. Je hebt het er ook over dat je nu weinig tijd hebt om het 'in orde' te maken, waarmee je al aan geeft dat er meer aan de hand is.

Als je gewoon netjes betaald is er niets aan de hand. Ik kan je afbeelding van de chat niet lezen, maar als je dezelfde toon gebruikt als in je eerste post kan ik me voorstellen dat de medewerker weinig geduld met je zal hebben.

En dat bellen van het telefoonnummer voor 70 cent was toen je jezelf aanmeldde ook al zo. Anderzorg is een internetverzekering die door zoveel mogelijk met de mail, chat en MSN te doen kosten kan besparen. Als je zo graag service wil, dan moet je naar een duurder maatschappij overstappen. Je wil de beste service en de beste prijs, maar dat gaat gewoon niet samen.

Maar ja, de verantwoordelijkheid voor je eigen problemen bij een ander leggen is altijd makkelijker dan zelf in de spiegel kijken...

Annie07

Ongelezen bericht door Annie07 »

Ik heb al 3-4 jaar een geschil met Ander Zorg..
Ik ben dubbel verzekerd, maar ik kom niet van ze af omdat ik een betalingsachterstand heb, omdat ik weiger 2 premies te betalen..
Er staat in de voorwaarden dat je niet kan vertrekken met een betalingsachterstand.
Aantoonbaar nooit ook maar 1 cent gedeclareerd.

Maar wel weer iedere maand gezeik, lees deurwaarders etc, omdat ze zogenaamd nooit een annulering kregen..

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Annie07 schreef:Ik heb al 3-4 jaar een geschil met Ander Zorg..
Ik ben dubbel verzekerd, maar ik kom niet van ze af omdat ik een betalingsachterstand heb, omdat ik weiger 2 premies te betalen..
Er staat in de voorwaarden dat je niet kan vertrekken met een betalingsachterstand.

Maar wel weer iedere maand gezeik, lees deurwaarders etc, omdat ze zogenaamd nooit een annulering kregen..
Hoe kun je nu dubbel verzekerd zijn?

Annie07

Ongelezen bericht door Annie07 »

witte angora schreef: Hoe kun je nu dubbel verzekerd zijn?
Omdat ik, toen de zorgeverzekering werd ingevoerd, dacht dat ik mezelf moest verzekeren omdat ik ouder dan 18 was.
Ik bleek echter gewoon verzekerd te zijn bij de verzekering van mijn ouders.
Ik heb binnen een week opgezegd, maar ze zeggen het nooit te hebben ontvangen. Ondanks een automatische bevestigingsmail.

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Dat is de standaard procedure van Anderzorg.... Het gezeik (van Bos Incasso? = amateurs) kun je gewoon negeren. Mogelijk brengen ze het aan bij de Kantonrechter en men zal op het laatste moment de Kantonrechter verzoeken de zaak te seponeren, hiermee zou ik dan niet akkoord gaan, maar een vergoeding eisen voor het ongemak.

Zelf heb ik 1 1/2 jaar dit gezeik gehad, uiteindelijk een tegenvordering gedaan van 150 euro voor het ongemak: De Kantonrechter was echter van mening dat 30 euro voldoende was....... (Hoezo rechtvaardige uitspraak????)

Die 30 euro heb ik uiteindelijk twee keer van Anderzorg ontvangen, vanaf twee verschillende rekeningnummers. Gelukkig heb ik ook 2 keer no-claim korting terugontvangen (van Anderzorg en van de maatschappij waar ik verzekerd was), dus dat maakt het weer goed.... :D

Je kunt (kon?) overigens dubbel verzekerd zijn. Als de ene maatschappij van mening is dat je daar verzekerd bent (terwijl dit niet zo is) terwijl je bij de andere maatschappij verzekerd bent.

Anderzorg houdt de kosten (ondermeer) laag door minder geschoold personeel in dienst te nemen die de klanten contacten moeten onderhouden. Simpele zaken kan men nog wel oplossen, maar er is totaal geen controle op de wijze waarop men met klanten omgaat, men laat ze maar aanrommelen.

De bijlage van de TS kan (ook) ik helaas niet lezen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Annie, ik zou als ik jou was kontakt opnemen met een juridisch loket in jouw woonplaats. Het juridisch loket kan jou vertellen wat je het beste kunt doen. Ik zou in ieder geval een aangetekende brief sturen naar de maatschappij waar je vanaf wilt dat je per zo spoedig mogelijk die verzekering wilt beëindigen, dan ben je in ieder geval vanaf 1 januari niet langer dubbel verzekerd.

Hier vast wat linkjes:

http://www.consumentenbond.nl/forum/sho ... php?t=2085

http://www.fx.nl/artikel/Dubbel-verzeke ... fault.aspx

http://www.verzekerencompleet.nl/nieuws ... verzekerd/

http://www.monitor.nl/ziek.html?http:// ... 2_all_.htm

http://www.abo-nee.nl/nieuws.php?id=12

Het is allemaal weinig bemoedigend als ik het zo zie. Succes ermee, hopenlijk kom je er uit met beide maatschappijen.

sasha11

Ongelezen bericht door sasha11 »

Inderdaad, ik dus ook. Goed om te horen dat ik er niet alleen voor sta, en dat die Anderzorg club dit dus wel vaker doet. "Nooit ontvangen hoor..." "Brief nooit gehad hoor..." Jaja, 4 brieven foetsie zeker!

Gesloten