LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Anderzorg

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Anderzorg

Anderzorg

Ongelezen bericht door Anderzorg »

Anderzorg is een slechte zorgverzekeraar die alleen winst wilt maken. Als je ziek bent dan moet je zelf de kost draaien. Wilt iemand een klant van Anderzorg worden dan het even moet opletten.

perdu

Re: Anderzorg

Ongelezen bericht door perdu »

Ben al jaren een tevreden klant van ze !

Zilverspar

Ongelezen bericht door Zilverspar »

Vreemde post....ben ook al jaren klant van Anderzorg. Wel ziek geweest en alle kosten zijn keurig betaald.

Maar mss is het volgende aan de hand, dat had een vriend van me ook. Hij had al een half jaar zijn premie niet betaald en keek wat vreemd op dat hij zelf rekeningen kreeg gepresenteerd.
Tja lijkt mij duidelijk dat je echt je premie moet betalen :shock: . Hij hield bij laag en hoog vol wel verzekerd te zijn en zwaaide met zijn polis, tja met de deurwaarder in je nek te hijgen wordt het ietwat lastig lijkt mij en kun je zwaaien tot je een ons weegt :P

Anderzorg

Ongelezen bericht door Anderzorg »

For iemand die nog geen idee heeft over zorgverzekeraar.
Hier is beoordeling over zorgverzekeraar
http://www.nivel.nl/pdf/Rapport_CQI_Zor ... g_2008.pdf

pagina 68

Je kan ook even testen bij de contact met klanten service. Bij Anderzorg bel je met 0900 16 16 160 (€ 0,70 per minuut).

Of even dit lezen

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57313

Zilverspar

Ongelezen bericht door Zilverspar »

:D Wat een grappig frustratie berichtje is dat van u zeg......
Gaat u al die andere verzekeringen die zogenaamd slecht fungeren ook noemen of beperkt u zich alleen tot Anderzorg?
Is dit alles wat u heeft wat Anderzorg betreft want dan denk ik niet dat iemand onder de indruk geraakt.....

Ws heeft u een slechte ervaring en bent u wat gefrustreerd geraakt, dit kan natuurlijk maar mss is het handig dat u zaken wat onderbouwd.
Ik ben blij met Anderzorg had een slechtere ervaring hiervoor afgaand die in uw rapport een redelijk cijfer verdiend, zo ziet u maar weer hoe betrekkelijk dit is.....

En mijn ervaring met de Helpdesk van Anderzorg is prima dus tja ik snap niet waar u heen wilt gaan met u opmerking(en)... :roll:

Gesloten