LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Automatische afschrijving zorgpremie 2x in een maand!!
Re: Automatische afschrijving zorgpremie 2x in een maand!!
nvt
Laatst gewijzigd door harikiri op 01 jul 2011 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeker is het de normaalste zaak van de wereld dat ik altijd op tijd betaal.vogels schreef:Nergens voor nodig al die uitroeptekens, daarmee krijg je echt geen gelijk! Jouw financiële problemen, zijn van jou, niet van de zorgverzekeraar, verhuurder enz. enz. Die hebben daar niets mee te maken. En dat je altijd wel op tijd hebt betaald, is de normaalste zaak van de wereld.
En als ik mijn inkomen krijg zoals altijd dan gebeurd dat ook.
En ik hoef van jou helemaal geen gelijk, ik vraag niet om gelijk ik vraag of dit mag en of iemand dit al eens mee gemaakt heeft. Jouw oordeel is jouw pakkie an niet de mijne.
Dank je wel voor het aanbod vind het heel lief maar heb zojuist met iemand uit mijn vrienden kring geregeld dat er een oplossing voor komt voor zaterdag. Maar hartelijk dank voor je medeleven, er zijn in deze tijd inderdaad nog maar weinig mensen die nog menselijkheid in zich hebben.harikiri schreef:Mijn aanbod is serieus je dochter hoeft er niet de dupe van te worden. Maar het is een harde wereld en in deze tijd is er geen menselijkheid meer. That's the point.
Fijn dat je het geregeld hebt.
Succes
Succes
Tja, in mei is er dus 0 x afgeschreven.Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ze 2x in een maand de premie er af hebben gehaald, en dan sta je toch even raar te kijken.
Ik kan me voorstellen dat je liever geen automatische betaalwijze meer wil. Als je Menzis een wijzigingsformulier stuurt waarin aangegeven dat je de betaalwijze per acceptgirokaart wil, wordt dit natuurlijk meteen aangepast. Dan kan dit niet meer gebeuren. Graag leg ik ook even een incassoprocedure uit. Zo'n procedure is voor iedere verzekerde het zelfde. Bij een automatische incasso mag er inderdaad nog een keer een poging tot incasso gedaan worden als de incasso gestorneerd is. Lukt het bij de 2e keer ook niet dan sturen we een acceptgirokaart. Echter bij de tweede incassopoging kregen we wel een accoord op de afschrijving. Dat heeft de situatie veroorzaakt. Als je liever geen wijzigingsformulier wilt invullen kan je ons ook bellen op werkdagen tussen 8.30 en 19.00 uur op 088 222 4040. (lokaal tarief) Ons postbus nummer is 75000, 7500KC Enschede.
Vriendelijke groeten,
Leontine Seuren.
Webcare team Menzis
Vriendelijke groeten,
Leontine Seuren.
Webcare team Menzis
Betaal je 175 aan premie per maand!!??
Foei zeg, zo had ik het zo snel nog niet bekeken...sephora30 schreef:Betaal je 175 aan premie per maand!!??
Nu kan het bij Menzis e.v.a. nog veel duurder.. Maar vind dit toch wel vrij hoog voor 1 persoon. Zeker als je het al niet breed hebt, zal ik maar zeggen.
Misschien in december toch maar eens alles onder de loep nemen, eens kijken of het nodig is en eens rondkijken bij andere zorgverzekeraars.
Ik betaal 90,25 per maand (basis).
Vraag me af wat voor verzekering dat dan is.
Vraag me af wat voor verzekering dat dan is.
-
precies.! en die hield ze dan over maar is iets later afgeschreven.en met je nieuwe maand salaris is dan weer juni afgeschreven toch? snappen jullie het nogSJZ schreef:Tja, in mei is er dus 0 x afgeschreven.Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ze 2x in een maand de premie er af hebben gehaald, en dan sta je toch even raar te kijken.
Waarschijnlijk lekker uitgegeven zonder zich af te vragen waarom er geld over was misschien?manondoris schreef: precies.! en die hield ze dan over maar is iets later afgeschreven.en met je nieuwe maand salaris is dan weer juni afgeschreven toch? snappen jullie het nog