LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezorging medicatierol
Bezorging medicatierol
Bij mijn vorige apotheek Mediq Heerlerheide veel problemen gehad i.v.m. bezorging. Bezorgingen van de medicatierol werden verkeerd gelabeld, ik moest een brievenbusovereenkomst tekenen, zodat de bezorging door de brievenbus kon geschieden en ga zo maar door. Overgestapt naar een andere apotheek. Alles viel te regelen. Indien ik niet thuis was, werd de rol achterom onder de terrasoverkapping bezorgd. Ik had zelfs een koelbox buiten staan voor de eventueel te bezorgen insuline. Maar wat schetst mijn verbazing, na enkele maanden probleemloos mijn medicatie te hebben ontvangen. Komen er nu ineens vragen over andere bezorgtijden. Ik geef aan dat de medicatie indien ik niet thuis ben de aflevering zoals bovenvermeld kan worden afgeleverd. Dit doen ze ineens niet meer. Ook niet door de brievenbus. Overdag is er niemand thuis om de medicatie in ontvangst te nemen. Bezorging later op de dag is voor hun ook geen optie. Ik weet me geen raad meer. Zo ben ik van de regen in de drup gekomen.
-
Re: Bezorging medicatierol
Gewoon zelf afhalen of weer een ander apotheek.