LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brief van Iza cura!

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
kaarsje69

brief van Iza cura!

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Was een top verzekering en bijna verplicht voor mensen met een uitkering, uitstekende dekking en op en top goedkoop verzekerd, koste wel €116.90 in de maand, dus zo goedkoop waren ze niet, maar afijn.
Krijg ik vandaag een brief, ze zijn een fusie aan gegaan met Unive, VGZ en Trias!
Nou weet ik dat Unive stukken goedkoper is, maar daar gaat het me niet om, ik moet zomaar slikken dat hun gefuseerd zijn?
Wat worden de nieuwe voorwaarden, wat wordt wel en niet vergoed?
Er wordt zomaar even gezegd dat we nog de oude rekeningnummers in gebruik hebben, of we dat even vriendelijk willen veranderen.
Wat is dan mijn nieuwe premie, waar zijn de nieuwe polisbestanden, waar kan ik tekenen voor akkoord?

Ik ga dus niets betalen, ik wil duidelijkheid!

kaarsje69

Re: brief van Iza cura!

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Sorry hoor, maar ik ben pas een jaar bij deze verzekering en het was met niet bekend dat ze gefuseerd waren.
Ik kreeg een brief van de sociale dienst, dat ik soort me met verplicht was om me bij hun te verzekeren. Deze kreeg ik dus in november 2008, niets over een fusie, of wat dan ook.
Anders was ik echt wel over gestapt naar unive!
Maar Iza Cura was de verzekering en als ik die niet zou afsluiten, zouden er een aantal dingen niet meer vergoed worden, zou ik ook niet meer in aanmerking komen voor awbz, naar hun zeggen!

Ik betaal gewoon mijn premie hoor, maar € 113. 86 vind ik belachelijk duur en de belasting dienst stelt nu, tja u heeft een uitgebreide verzekering, doen wij niet aan mee, u mag zelf uw aanvullende verzekering betalen. Terwijl het bijna door mijn strot geduwd is!

We zijn echt vrij in NL, ik ga nog maar even werken!

marietje1

Ongelezen bericht door marietje1 »

Hoi Kaarsje,

die 113 euro is dat incluis aanvullende verzekering? Dit was 3 jaar geleden wel zo het was een vast bedrag voor bassis en aanvullend met korting van de gemeente.
En voor die prijs ben je bijna nergens verzekerd, ja alleen basis!
Iza cura is verder een zelfstandige organisatie die werkt onder de vlag UVIT.

Je kan verder kijken op bv. izacura.nl of uvit.nl

marietje224

Ongelezen bericht door marietje224 »

buiten het feit dat ze een tijd geleden al gefuseerd zijn,wil nog niet zeggen dat er een hoop veranderd.
ik had altijd vanaf het bestond oz en ineens werd het samengevoegd nu heet het dus cz omdat deze groter is,maar er is niks veranderd voor mij,alle dingen die ik deed,iets meer als een normaal gezodn mens,worden gewoon goedgekeurd enz...dus het hoeft niet altijd problemen te geven,let ik zeg wel,hoeft niet.

sorrt voor de fouten beetje erge koude handen met de reuma is dat niet oz.

Gesloten