Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen onderprothese op implantaten incl. steg op 2 implantaten en boven- en onder prothese op implantaten incl. steg op 2 implantaten....
Medio mei 2013 heb ik overleg besloten met mijn huistandarts besloten voor een gebitsprothese te gaan. Hier op komen binnen de kortste keren grote problemen. Vanuit hun word het verzoek gedaan om implantaten omdat ik continu loop te kokhalzen en mijn mond te klein is Medio juli ontvang ik een afwijzen van deze implantaten aangezien ik bijna niks kan eten of iets dergelijk dring ik aan op een consult bij de adviserend tandarts. Dit vind plaats en er word geconcludeerd dat onder direct goedgekeurd word en boven mogelijk medisch goed gekeurd kan worden met opvragen van fotos. Hierbij geef ik direct toestemming om deze op te vragen in het zkh. Ik verneem niks meer tot ik na enige tijd word ik gebeld dat ik na CBT moet. Ik heb een verwijzing nodig Mijn tandarts staat daar niet achter.wederom contact gezocht dat de adviserend tandarts deze breif zal moeten schrijven Dan word ik gebeld er is contact geweest met uw tandarts en men gaat nieuwe boven prothese maken en als dat niet werkt dan CBT en als dat niet werkt implantaten. ik krijg een brief onderprothese op impl.incl stegf 2 op impl." Dan valt er op 14-9 een brief op de mat " boven- en onderprothese op implantaten incl. steg op 2 impl.". Ik neem direct contact krijg A aan de lijn. Deze bevestigd mij dat op medische gronden het alsnog goedgekeurd is door de adviserend tandarts Maandag kom ik voor het verwijderen van de hechtingen ,dan komt er een ander verhaal uit van de tandarts ik geef aan contact op te nemen met vgz omdat ik zaterdag van A de bevestiging gehad heb. B van Kc gesproken en deze geeft aan dat mondzorg dinsdag belt.Omdat hij ook leest dat er boven en onder implantaten komen. Verder geeft hij aan dat er geen probleem is. vrijdagmorgen niks gehoord bel ik terug krijg C aan de telefoon. Zijgaat het op vragen bij mondzorg Na ongeveer anderhalf uur word ik terug gebeld d krijg te horen dat er in overleg met adviserende tandarts op medische gronden een boven prothese op implantaten vergoed word. Ik vraag dit nogmaals dus dit houd in dat ik boven en onder implantaten krijg. Hierop word bevestigend beantwoord door haar. Even later neem ik nogmaals contact op om te vragen hoe het zit omdat de tandarts zegt dat deze machtiging zo niet klopt. Dan krijgen we te horen dat hij contact op moet nemen om aan te geven wat hij verder nodig heeft voor de implantaten. Dan gaat om 16.50 de telefoon en belt Klachten managent deze komt weer met een ander verhaal dan vanmidag verteld is. Nu zou het weer anders zijn volgens het oude plan en zou de brief van 10-9 niet kloppen en komen we bij het oude verhaal.Het bedrag in de machtigin zou nie kloppen waar vind ik prijzen Ook het verhaal dat de tandtechniekster weinig heil ziet in een ander prothese omdat het zo klein moet zijn dat het kantelen en los komen altijd zo zal blijven omdat er niet genoeg hou vast mogelijkheid is reageert hij niet. Om te weten wat er in de mail staat, en dat ik niet gek aan het worden ben, die C ontvangen heeft van mondzorg bel ik met een andere lijn KC en van deze persoon krijg ik wederom te horen dat hij ook leest dat ik boven en onder implantaten krijgt dat team mondzorg dit bevestigd heeft aan KC. Dan is het 17:00 en word bot weg de verbinding verbroken door klachten managment en krijgt de persoon van KC ook geen contact meer met deze afdeling deze raad aan een klacht te schrijven.Ik krijg dus steeds meer het idee wat me gezegd word.dit is het goedkoopst voor vgz.anti depressiva word niet meer vergoed en obesitas kliniek hoeft want eten kan ze bijna niet. Het meeste pijn doet het mij nog wel dat ik mijn zoontje ( meervoudig complex gehandicapt) niet meer kan helpen met drinken omdat ik zijn speciaal rietje niet meer kan op zuigen omdat ik dan meteen begin te braken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] brief VGZ
Re: brief VGZ
als je het verhaal even redigeert zodat het een leesbaar geheel wordt wil ik er (als tandarts) best naar kijken. Nu kost het mij teveel moeite wijs te worden uit de woordenbrij..