LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cak

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
gremmetheo

cak

Ongelezen bericht door gremmetheo »

het begind weer opnieuw bij het CAK ik heb een brief gehad voor mijn zoon dat de eigebijdragen berekend worden zonder de 15% korting door inkomste uit werk omdat het cak nog geen gegevens heeft van de belasting en daarom word de eigebijdragen ongeveer 250 euro hoger tot dat ze gegevens hebben van de belasting endat is ongeveer in april en dan word alles weer verekend;het komt er op neer dat veel mensen bijna het hele salaris moeten betalen tot het cak het een keer heeft uitgezocht ;ik raad daarom iedereen aan het gewone bedrag over te maken tot dat die sukkels in den haag wakker zijn gewordenik word onderhand kots misselijk van het CAK :twisted: :evil:

manusjevanalles

Re: cak

Ongelezen bericht door manusjevanalles »

Ik schreef vandaag de volgende brief naar het CAK:

Hierbij de laatste overzichten/beschikkingen/facturen die ik kreeg.

De afgelopen jaren heb ik diverse malen geprobeerd te bellen (LUKT NOOIT), verschillen e-mails gezonden, verschillende faxen verstuurd, brieven en facturen teruggestuurd met aantekeningen daarop etc. etc.
Het is NOOIT tot contact gekomen want ik hoorde nooit iets terug.

Het is om GEK van te worden. Wij komen hier niet meer uit.

- Vastgesteld met ingangsdatum 1-1-2009 te betalen:
573,31

- Al jaren meer betaald, zelfs tot eind 2008 en nu nog volgens mij 922,75

- Dan ten leste nog te betalen ??????? 778,44

- Mij lijkt dat er al jaren dus teveel is betaald !!!!

Bovendien komt niet alle post (zoals is afgesproken) bij mij maar valt er ook nog met regelmaat post in de bus bij moeder zelf. Ook aangaande de betalingen.
Adressen kloppen niet. Zowel als adresaanduiding in de correspondentie als in de adressering zelf.
De ene keer wordt de eigen bijdrage automatisch ingehouden, de andere keer krijg ik weer een accept-giro thuis. Dit is toch niet meer te volgen.
Al met al een grote warboel.

Wat ik wil is het volgende:

- Wat is de maandelijkse eigen bijdrage
- Die kan wat ons betreft automatisch worden in gehouden
- Inhouding onder vermelding van duidelijke omschrijving
- Inhouding op vaste tijd van de maand
- Inhouding graag zichtbaar op bankafschrift, zoals alle betalingen (zoals het nu gaat is voor niemand te volgen.)
- Vernietiging van alle voorgaande berekeningen, verrekeningen en rekeningen en met schone lei beginnen vanaf 1-1-2009, inzichtelijk voor iedereen.
- ALLE correspondentie naar mij (dochter, zie ondertekening)

Ik wens u veel succes. Ik ben het beu om dagen achtereen alle betalingen na te kijken en op te zoeken, naast elkaar te leggen, nummers te vergelijken, op te tellen, af te trekken, etc. etc.

Marijke

TdeHond

Re: cak

Ongelezen bericht door TdeHond »

Nog steeds in afwachting van een rekening die klopt vanwege huishoudelijke hulp in 2007.
De zorgverstrekker had een foutief aantal maal uren berekend en naar CAK verstuurd.
Het betrof periode 10 + 11 in 2007.
Rond 1 october vorig jaar ontving ik de niet correcte rekening.

Afgelopen weekend kreeg ik een herinnering aan openstaande factuur wat helaas niet gecorrigeerd is.
Tot op heden heeft zorgverstrekker geen juiste gegevens aangeleverd aan CAK noch de moeite genomen om een verzoek van mij dit te doen te beantwoorden.
Het betreft een eenvoudige correctie: i.p.v 4 x is er maar 3 x hulp verstrekt.

Wordt vervolgd.

Gesloten