LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] collectief

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
jakobkip

collectief

Ongelezen bericht door jakobkip »

Ik wil dit even aan alle nederlanders kwijt.

Ik wil maar even zeggen dat wij allemaal belazerd worden!!!
De zorgverzekering kan namelijk 10% goedkoper!!
Waarom moet dat collectief ? We zijn toch verplicht verzekerd waarom moet ik mij dan bij een of andere bond aan sluiten om 10% korting te krijgen, als je met de Fut of met Pensioen of WAOer bent wat moet ik dan met een bond, die doen toch niets individueel!!!!!
Dus is het eigelijk niet nodig.
Maar om en aanmerking tekomen voor een collective verzekering verplichten ze mij het wel mooi!!
Dus ik zal zeggen de zorg 10% goedkoper dan is het voor iedereen gelijk. kan ik het geld dat een bond of een vereniging kost ook in mijn zak houden.

kweenie

Re: collectief

Ongelezen bericht door kweenie »

Er zijn genoeg gratis collectieven, die vaak zelfs meer korting geven dan verenigingen en bonden.

Collectieviteitskorting heeft trouwens zijn langste tijd gehad. Juist omdat er zo veel collectieven zijn en het dus weinig onderscheidend meer is. Dus je probleem gaat zich binnen de komende jaren vanzelf oplossen.

Ayla

Ongelezen bericht door Ayla »

=jacobkip

Ik wil dit even aan alle nederlanders kwijt.

Ik wil maar even zeggen dat wij allemaal belazerd worden!!!
De zorgverzekering kan namelijk 10% goedkoper!!
Waarom moet dat collectief ? We zijn toch verplicht verzekerd waarom moet ik mij dan bij een of andere bond aan sluiten om 10% korting te krijgen, als je met de Fut of met Pensioen of WAOer bent wat moet ik dan met een bond, die doen toch niets individueel!!!!!
Dus is het eigelijk niet nodig.
Maar om en aanmerking tekomen voor een collective verzekering verplichten ze mij het wel mooi!!
Dus ik zal zeggen de zorg 10% goedkoper dan is het voor iedereen gelijk. kan ik het geld dat een bond of een vereniging kost ook in mijn zak houden.
ik heb wel gemerkt dat als je lid bent van de bond die het toch voor elkaar krijgt dat als bij de andere het pakket word uitgekleed, jij toch die rechten behoud die je had, dat is me wel het lidmaatschap waard
van het (fnv) ook al is mijn echtgenoot met pensioen. :)

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

bij PMA kun jer gratis van de 10 % gebruikmaken, zonder een duur FNV verhaal.

Independer moet je mijden

Gesloten