Ik ben verzekerd bij SIZ.
Volgens hen heb ik in maart 2006 teveel uitgekeerd gekregen.
Na ongeveer 1 jaar kwamen ze daar achter. Tot op heden heb ik echter nog steeds geen uitleg gekregen waarom ze denken dat ik teveel gekregen heb. Het gaat n.l. om hetzelfde geneesmiddel 3 keer verstrekt in jan/febr 2006. Nu wordt 1 keer niet betaald, 1 keer gedeeltelijk en volgens hen zou er 1 keer dubbel betaald zijn.
Vandaag kreeg ik weer een brief nu zou ik in juni 2007 teveel tandartskosten uitgekeerd gekregen hebben. ik kan echter in de polis niet anders vinden dan dat ik recht op 80% uitkering heb. Sterker nog, er is eerst overleg over de behandeling/vergoeding met SIZ geweest.
Totaal gaat het over meer dan EUR 250 wat ze terugvragen.
Dat er een fout gemaakt wordt is tot daar aan toe, maar dat ze ondanks telefoontjes, brieven en toezeggingen hunnerzijds niet met een fatsoenlijk antwoord komen vind ik op zijn zachts gezegd niet netjes.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen met SIZ ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Correcties uitkeringen SIZ
-
Re: Correcties uitkeringen SIZ
Ik weet alleen dat SIZ geen zorgverzekeraar is, maar een soort super-tussenpersoon. Ergens op dit forum is dit eerder ter sprake geweest: wat de status van SIZ is.
Re: Correcties uitkeringen SIZ
Helaas levert zoeken op SIZ niets op.
Weet je er nog iets meer van?
Weet je er nog iets meer van?