Jawel, die ene die we altijd hadden is zijn/haar identiteit een beetje kwijt. Die weet op het ogenblik niet eens of het een man of een vrouw is [/quote]witte angora schreef:
De nieuwe clown hier?
En aan wie moet ik dan zo denken?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Jawel, die ene die we altijd hadden is zijn/haar identiteit een beetje kwijt. Die weet op het ogenblik niet eens of het een man of een vrouw is [/quote]witte angora schreef:
De nieuwe clown hier?
secondadvies schreef:Jawel, die ene die we altijd hadden is zijn/haar identiteit een beetje kwijt. Die weet op het ogenblik niet eens of het een man of een vrouw iswitte angora schreef:
De nieuwe clown hier?
Mag je zelf uitvogelen.En aan wie moet ik dan zo denken?
witte angora schreef:secondadvies schreef:Jawel, die ene die we altijd hadden is zijn/haar identiteit een beetje kwijt. Die weet op het ogenblik niet eens of het een man of een vrouw iswitte angora schreef:
De nieuwe clown hier?Mag je zelf uitvogelen.En aan wie moet ik dan zo denken?
Ach ja, zoals gewoonlijk degene die off-topic begint. En dan zoals gewoonlijk klagen over off-topic van anderen.secondadvies schreef: Ach ja, off topic zonder onderbouwing, daar hoef ik niet veel uitvogelen.
De nieuwe clown hier?
Volgens mij ben je een beetje de weg kwijt.witte angora schreef:Ach ja, zoals gewoonlijk degene die off-topic begint.secondadvies schreef: Ach ja, off topic zonder onderbouwing, daar hoef ik niet veel uitvogelen.
De nieuwe clown hier?
Emmy75 schreef: Ik zie het al helemaal voor me:
Naar tandarts A voor het consult.. tjatjatja die kies moet eruit. Naar tandarts B voor de verdoving en dan snel hollen naar C voordat de verdoving is uitgewerkt om te trekken.
secondadvies schreef:
De tandarts tarieven zijn vanaf 2012 vrij, dus dat is weer duidelijk.
Voor ieder behandeling een offerte aanvragen, misschien is een andere tandarts goedkoper.
Ik zie het al helemaal voor me:
Naar tandarts A voor het consult.. tjatjatja die kies moet eruit. Naar tandarts B voor de verdoving en dan snel hollen naar C voordat de verdoving is uitgewerkt om te trekken.
Heeft u een persoonlijke vete jegens mij?secondadvies schreef:Wat is dan aan mijn bericht off topic?
Dit is serieus bedoeld, het antwoord van Emmy belachelijk.
Maar goed, ik merk, je bent de schermheer van Emmy geworden.
VAN ONS DRIEËN!tjonge jonge jonge........hoe oud zijn jullie secondadvies en witte angora....wat een kinderachter gezwam...
en zoooooooooo off topic: VAN BEIDEN