Hallo forumleden,
eind vorige week (06-09) heb ik een 'servicebrief' ontvangen vanuit IZZ met het vriendelijke verzoek om €490,00 te betalen. In deze brief staan alleen declaratienummers en de bijbehorende bedragen. Omdat wij vorig jaar geen kosten hebben gemaakt, vond ik het uitermate vreemd opeens een herinnering te krijgen. Ook heb ik nooit eerder de nota hiervan ontvangen.
uit navraag blijkt dat deze nota's naar een oud adres te zijn verstuurd, (terwijl alle overige post wel correct gaat).
Daarnaast zijn het nota's over 2009 en 2010.
Weten jullie of dit zomaar mag? nota's van 4 jaar geleden nog indienen bij mij als klant om deze te betalen??
Bedankt alvast!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] declaratie IZZ
Re: declaratie IZZ
Ja, dat mag zelfs tot vijf jaar terug.patrick75 schreef:Hallo forumleden,
eind vorige week (06-09) heb ik een 'servicebrief' ontvangen vanuit IZZ met het vriendelijke verzoek om €490,00 te betalen. In deze brief staan alleen declaratienummers en de bijbehorende bedragen. Omdat wij vorig jaar geen kosten hebben gemaakt, vond ik het uitermate vreemd opeens een herinnering te krijgen. Ook heb ik nooit eerder de nota hiervan ontvangen.
uit navraag blijkt dat deze nota's naar een oud adres te zijn verstuurd, (terwijl alle overige post wel correct gaat).
Daarnaast zijn het nota's over 2009 en 2010.
Weten jullie of dit zomaar mag? nota's van 4 jaar geleden nog indienen bij mij als klant om deze te betalen??Bedankt alvast!
https://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2401
-
Re: declaratie IZZ
Toch dacht ik dat zorgverzekeraars geen eigen risico meer mochten claimen, ( tenzij ze zelf de rekening van zorgverleners te laat ontvangen hebben).