hallo,
Op 16-6-2011 is mijn derde zoontje geboren,deze heb ik zelf op 17-6-2011 telefonisch aangemeld bij vgz.(net zoals de andere 2)
hier hebben ze echter geen aantekening van mijn telefoontje gemaakt.
Hier kwam ik achter toen ik in oktober 2011 de nieuwe polis kreeg.
Daarop weer contact opgenomen met vgz en nogmaals mijn zoon aangemeld.
Dit was echter weer niet gelukt bleek uit een brief van CWZ dat mijn zoon Nog niet verzekerd was.
Nogmaals contact gezocht met vgz, toen werd het eindelijk in november geregeld.
Toen begon de ellende.
Ik kreeg een factuur van het ziekenhuis, deze doorgestuurd ,nou wordt dit niet door vgz vergoed omdat mijn zoon te laat aangemeld is !!!!???
Ik moet dus deze factuur zelf betalen en is inmiddels hoger ivm deurwaarder!!!!
Heeft iemand hier een oplossing voor??
Gr,
R.Backes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Declaratie Vgz
Re: Declaratie Vgz
dit soort belangrijke dingen nooit telefonisch doen, maar daar heeft u nu niets meer aan.
Nota betalen en klacht indienen en gelijk verzoeken tot alsnog vergoeden ervan. incassokosten zijn wel eigen kosten trouwens. bezwaar tegen een nota ontslaat namelijk niet van de betalingsverplichting.
Nota betalen en klacht indienen en gelijk verzoeken tot alsnog vergoeden ervan. incassokosten zijn wel eigen kosten trouwens. bezwaar tegen een nota ontslaat namelijk niet van de betalingsverplichting.
Gebruik je niet "Mijn VGZ"?
Daar kan je al je gegevens controleren, hoe en wat verzekerd is.
Tevens kan je op deze site ook je nieuw geboren kindje aanmelden.
Als je al van het CVZ een brief hebt ontvangen, is jouw kindje onder de categorie niet verzekerd getraceerd.
Omdat nu ook nog de deurwaarder in het spel komt, heb je zeker de aanmaning voor het betalen van de factuur in de wind geslagen.
Mijn voorganger heeft het al duidelijk gesteld.
Daar kan je al je gegevens controleren, hoe en wat verzekerd is.
Tevens kan je op deze site ook je nieuw geboren kindje aanmelden.
Als je al van het CVZ een brief hebt ontvangen, is jouw kindje onder de categorie niet verzekerd getraceerd.
Omdat nu ook nog de deurwaarder in het spel komt, heb je zeker de aanmaning voor het betalen van de factuur in de wind geslagen.
Mijn voorganger heeft het al duidelijk gesteld.
bezwaar tegen een nota ontslaat namelijk niet van de betalingsverplichting.
-
- Contacteer:
Hallo R.Backes,
Mijn naam is Tommy en ik ben lid van het webcareteam van VGZ.
Wilt u mij een e-mail met klantnummer naar [email protected] sturen? Dan kijk ik of wij iets voor u kunnen betekenen. Het is natuurlijk een vervelende situatie.
Mijn naam is Tommy en ik ben lid van het webcareteam van VGZ.
Wilt u mij een e-mail met klantnummer naar [email protected] sturen? Dan kijk ik of wij iets voor u kunnen betekenen. Het is natuurlijk een vervelende situatie.