LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Delta Lloyd

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.

Als klant van zorgverzekeraar Delta Lloyd ondervind ik problemen wanneer ik declareer:

Peiling eindigde op 22 okt 2007 20:36

ja
0
Geen stemmen
nee
2
100%
soms
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 2

Appeltje-eitje?

Delta Lloyd

Ongelezen bericht door Appeltje-eitje? »

Hallo,

Zijn er meer mensen die wachten op bevestiging en/of geld van hun declaraties bij zorgverzekeraar Delta Lloyd? Ik wacht al sinds halverwege augustus en als ik bel zeggen ze dat een computerfout een achterstand van 6 weken heeft veroorzaakt. De eerste keer dat ik belde, vertelde ze mij dat ze streefden naar 5 werkdagen bij het verwerken van de declaraties. Dit zeggen ze inmiddels niet meer, want echt geloofwaardig is dat niet meer.

Wie heeft nog meer een probleem? En wat heb je eraan gedaan?

Walter van V

Re: Delta Lloyd

Ongelezen bericht door Walter van V »

Ik declareer als zorgverlener bij Dl en heb daar geen problemen mee ondervonden. Wel si DL samen met OHRA Arnhem en OHRA den Haag (is uiteindelijk 1 club zoals u wellicht wel weet) de administraties aan het integreren, en dat heeft bij OHRA Arnhem voor behoorlijke achterstanden gezorgd. Ook bij uitbetling richting zorgverleners. Niet echter bij Den Haag en DL. Heb ik tenminste niet ondervonden. inmiddels schijnt die operatie ook weer achter de rug te zijn.

Gesloten