Het is misschien een rare vraag.
Maar ik ben verzekerd bij zilveren kruis achmea.
En ik betaalde altijd rond de 10 ste van de maand me maand premie,..en dat ging altijd goed,tot ik een herrindering in de bus kreeg dat ik telaat was.
Ik ze gebeld,..en ze gevraagd hoe het nou kan dat ik opeens telaat was met betalen.
Als antwoord kreeg ik ,dat ze het geld al eerder inne omdat ze willen dat je het vooruit gaat betalen ,en er wordt nu achteraf betaalt volgens die meneer,..ik kon wel even twee keer betalen zie ie ,..net of ik daar geld voor heb om twee keer 300 euro tebetalen,kan nu al bijna niet rond komen.
Ik vraag me af of dat zo maar mag!
Elke maand drie dagen houdt dat ik met een jaar opeens een maand achterloop met betalen.
Ik vind het allemaal maar wat hoor
Gr Marjon
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Elke maand 3 dagen eerder betalen,mag dat zomaar!!??
-
Re: Elke maand 3 dagen eerder betalen,mag dat zomaar!!??
kijk eens wat er in je polis staat omtrent betalen ..
-
Om de zorg betaalbaar te houden is het een goede zaak dat premies vooraf worden geind ipv achteraf. Incassorisico neemt af en je hebt extra rente-inkomsten.
Autoverzekering e.d. betaal je ook vooraf. Achteraf betalen is eerder een gunst en die houdt nu op.
Voor mensen met een minimaal inkomen wordt het mogelijk wel een beetje puzzelen hoe ze dit nu moeten oplossen
Autoverzekering e.d. betaal je ook vooraf. Achteraf betalen is eerder een gunst en die houdt nu op.
Voor mensen met een minimaal inkomen wordt het mogelijk wel een beetje puzzelen hoe ze dit nu moeten oplossen
Ik vind anders dat ze je daar wel eens over mogen informeren en ik vraag me af of ze dat ook niet verplicht zijn!
Om de zorg betaalbaar tehouden moet ik opeens vooruit gaan betalen,..zoiets raars heb ik nog nooit gehoord.
Ik ben al blij dat ik elke maand aan me verplichtingen kan voldoen,en netjes me rekening kan voldoen,..en nou loop ik opeens een maand achter,..ik vind het geen pas hebben
Om de zorg betaalbaar tehouden moet ik opeens vooruit gaan betalen,..zoiets raars heb ik nog nooit gehoord.
Ik ben al blij dat ik elke maand aan me verplichtingen kan voldoen,en netjes me rekening kan voldoen,..en nou loop ik opeens een maand achter,..ik vind het geen pas hebben
-
http://www.zilverenkruis.nl/consumenten ... 0-1001.pdf
Lees 9.3 Niet-tijdige betaling ook nog even aandachtig door.
Aangekomen bij 9.3.5 krijg je spontaan hyperventilatie, vermoed ik.
Ik geloof niet dat ik 1 verzekeraar kan noemen waar dat anders is, maar ik bewonder je strijdlust.9.2 Het betalen van de premie
9.2.1 U (verzekeringnemer) betaalt de premie bij vooruitbetaling.
Lees 9.3 Niet-tijdige betaling ook nog even aandachtig door.
Aangekomen bij 9.3.5 krijg je spontaan hyperventilatie, vermoed ik.