LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Flanderijn
-
Flanderijn
Ik kreeg paar weken terug van Flanderijn, een email over een achterstand van me zieken fonds of zoiets.
Maar de gegevens die ze gaven, klopten voor geen meter.
Ik ken die hele persoon niet waar ze het over hadden, en ik heb geen schuld bij het ziekenfonds of wat dan ook.
Ik heb Flanderijn terug gemaild of ze in het vervolg wat voorzichtiger willen zijn met dit soort emails, die niet voor mij zijn bestemd.
Mooi geen reactie van flanderijn dus.
Van de week, weer een mail van deze firma over een betalings regeling die niet zou zijn na gekomen, maar weer met iemand anders zijn gegevens.
Mijn vrouw, Flanderijn gebeld er over dat wij steeds mails krijgen die niet voor ons zijn.
Antwoord van Flanderijn: u email adres is bij ons bekent, dus u zal dan wel een broer of een zus, of een verzorger van deze *wan* betalers zijn.
We moesten er maar rekening mee houden dat we meer van dit soort mails zouden krijgen.
Ik word er een beetje doodziek van, om mails te krijgen met gegevens van anderen, die ik helemaal niet ken.
Ze nog een keer mailen, dat ze daar mee moeten stoppen met die kul, of dat ik er anders werk van ga maken?
Ik word er een beetje pissig van
Maar de gegevens die ze gaven, klopten voor geen meter.
Ik ken die hele persoon niet waar ze het over hadden, en ik heb geen schuld bij het ziekenfonds of wat dan ook.
Ik heb Flanderijn terug gemaild of ze in het vervolg wat voorzichtiger willen zijn met dit soort emails, die niet voor mij zijn bestemd.
Mooi geen reactie van flanderijn dus.
Van de week, weer een mail van deze firma over een betalings regeling die niet zou zijn na gekomen, maar weer met iemand anders zijn gegevens.
Mijn vrouw, Flanderijn gebeld er over dat wij steeds mails krijgen die niet voor ons zijn.
Antwoord van Flanderijn: u email adres is bij ons bekent, dus u zal dan wel een broer of een zus, of een verzorger van deze *wan* betalers zijn.
We moesten er maar rekening mee houden dat we meer van dit soort mails zouden krijgen.
Ik word er een beetje doodziek van, om mails te krijgen met gegevens van anderen, die ik helemaal niet ken.
Ze nog een keer mailen, dat ze daar mee moeten stoppen met die kul, of dat ik er anders werk van ga maken?
Ik word er een beetje pissig van
-
Re: Flanderijn
dan ben je je zorgverzekering en dan vraag je hoe dat zit met de betalingen voor de zekerheid?en of zei er even achter aan kunnen gaan!
daarna zou ik dat vragen als je geen schuld heb of ze dat even kunnen mailen en dat naar flanderijn mailen...daarna alles negeren..terugsturen desnoods....of onder spam laten vallen,
als je alles betaald hebt ,heb je niks te vrezen
daarna zou ik dat vragen als je geen schuld heb of ze dat even kunnen mailen en dat naar flanderijn mailen...daarna alles negeren..terugsturen desnoods....of onder spam laten vallen,
als je alles betaald hebt ,heb je niks te vrezen
-
Dat is het juist, ik heb geen schuld bij Flanderijn.
Ik heb een Hollandse achter naam. En die mails waren voor mensen met een duidelijke buitenlandse achternaam.
Hoe kunnen ze die dan naar mijn email adres sturen?
En als je reageert, hoe bespottelijk Flanderijn dan reageert.
Of ik een vader, broer of wat dan ook ben van die *wan* betalers.
Hieronder 1 van de mails en waarop ik gereageert hebt.
Zou u zo vriendelijk willen zijn emails, naar de juiste email adressen te willen sturen?
Aan gezien ik deze heer of dame helemaal niet ben, en ook niet ken
B.Visser
Op 17/03/11, [email protected] schreef:
Dossiernummer : 0215564
Ref. client : 024014391
Behandeld door : ([email protected])
Telefoonnummer : 088-209.2660
Eiser(es) : Zilveren Kruis Achmea Zorgverzekeringen N.V.
Betrokkene(n) : XXXXXXXXXXXXXXX
geboortedatum: 26-01-1967
Geachte heer, mevrouw, xxxxxxxxxx
Hierbij stuur ik u nogmaals de brief van 15 december.
Hierin kunt u zien op welke datums uw betaalbewijzen zijn
geboekt. Wij verzoeken u binnen 5 dagen contact met ons op
te nemen voor het regelen van de betaling.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.
Hoogachtend,
Flanderijn en Eliens
Ik heb een Hollandse achter naam. En die mails waren voor mensen met een duidelijke buitenlandse achternaam.
Hoe kunnen ze die dan naar mijn email adres sturen?
En als je reageert, hoe bespottelijk Flanderijn dan reageert.
Of ik een vader, broer of wat dan ook ben van die *wan* betalers.
Hieronder 1 van de mails en waarop ik gereageert hebt.
Zou u zo vriendelijk willen zijn emails, naar de juiste email adressen te willen sturen?
Aan gezien ik deze heer of dame helemaal niet ben, en ook niet ken
B.Visser
Op 17/03/11, [email protected] schreef:
Dossiernummer : 0215564
Ref. client : 024014391
Behandeld door : ([email protected])
Telefoonnummer : 088-209.2660
Eiser(es) : Zilveren Kruis Achmea Zorgverzekeringen N.V.
Betrokkene(n) : XXXXXXXXXXXXXXX
geboortedatum: 26-01-1967
Geachte heer, mevrouw, xxxxxxxxxx
Hierbij stuur ik u nogmaals de brief van 15 december.
Hierin kunt u zien op welke datums uw betaalbewijzen zijn
geboekt. Wij verzoeken u binnen 5 dagen contact met ons op
te nemen voor het regelen van de betaling.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.
Hoogachtend,
Flanderijn en Eliens
-
ja het is belachelijk,maar ik zou toch ff de zorgverzekeraar op de hoogte stellen wat er aan de hand is...meestal zitten die er ook achter...
die kunnen misschien iets voor je doen....ik zou het zo en zo doen...
en ik weet niet of je verweg woont van die tent,flanderijn?volgens mij zitten die in rotterdam oh ik kijk net op hun site ff gegoogeld en ze zitten op 14 plaatsen nou ik zou er ff heen gaan dan zien ze wel dat het niet goed is....
ja zo ben ik hoor,al moet ik een uur in de auto zitten mijn recht zal ik dan halen..
heb zelf nooit met incasso te doen gehad....maar dit moet je niet hebben die grappen
die kunnen misschien iets voor je doen....ik zou het zo en zo doen...
en ik weet niet of je verweg woont van die tent,flanderijn?volgens mij zitten die in rotterdam oh ik kijk net op hun site ff gegoogeld en ze zitten op 14 plaatsen nou ik zou er ff heen gaan dan zien ze wel dat het niet goed is....
ja zo ben ik hoor,al moet ik een uur in de auto zitten mijn recht zal ik dan halen..
heb zelf nooit met incasso te doen gehad....maar dit moet je niet hebben die grappen
Ik zou helemaal niks doen. De mails zijn niet voor jou dus gewoon in de prullenbak ermee. Misschien kan je hun mailadres blokkeren.
-
ja maar straks heeft ie wel een deurwaarder aan de deur staan!!
Een deurwaarder zal toch naar alle waarschijnlijkheid eerst de GBA raadplegen. Die ziet dan ook echt wel dat er iets niet goed gegaan is. Plus, als er zo iemand aan de deur staat ff je legitimatie laten zien. Denk dat het dan zo klaar is..rozemarijntje schreef:ja maar straks heeft ie wel een deurwaarder aan de deur staan!!
-
@athoz
ja ik ben zo'n type die het dan als het zo moet zijn liever niet zover zo willen laten komen...snap je wat ik bedoel..
het idee al dat er zo iemand voor me deur staat...
ja ik ben zo'n type die het dan als het zo moet zijn liever niet zover zo willen laten komen...snap je wat ik bedoel..
Ik snap je helemaal, maar ikzelf denk niet dat er iemand aan de deur komt te staan. succes!rozemarijntje schreef:@athoz
-
@athoz
ben blij dat je mij begrijpt.....ik schrik me al een ongeluk als ik een herring krijg,als het elkaar net heeft gekruist,....ja ik ben zo'n muts die gaat bellen of het geld al binnen is voor de zekerheid...hoe bedoel je dwangneurosie..zeg het zelf wel ihihihiihihi
ben blij dat je mij begrijpt.....ik schrik me al een ongeluk als ik een herring krijg,als het elkaar net heeft gekruist,....ja ik ben zo'n muts die gaat bellen of het geld al binnen is voor de zekerheid...hoe bedoel je dwangneurosie..zeg het zelf wel ihihihiihihi