LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gelijk een deurwaarderbrief van het CAK
Gelijk een deurwaarderbrief van het CAK
Nu komen we van vakantie, ligt er een brief van de deurwaarder op de mat.Deze is in opdracht van het CAK, dat we nog openstaande factuur moeten betalen.Echter we hebben nooit de betreffende factuur, of herinneringen gekregen.Mag dit zomaar?
Re: Gelijk een deurwaarderbrief van het CAK
op diverse debiteuren afdeling hebben ze potjes staan, daar gaan wat centjes in zodra er weer een klant beweert van niks te hebben geweten..... En dat is een leuk dagje uit voor de hele afdeling aan het einde van het jaar!
http://schuldinfo.nl/?id=50 Lees aan welke voorwaarden moet zijn voldaan voor incassokosten mogen worden berekend.Ronny B schreef:Nu komen we van vakantie, ligt er een brief van de deurwaarder op de mat.Deze is in opdracht van het CAK, dat we nog openstaande factuur moeten betalen.Echter we hebben nooit de betreffende factuur, of herinneringen gekregen.Mag dit zomaar?
Een gewone brief van een deurwaarder (met kosten bovenop de factuur) of een dagvaarding?
Betaal het bedrag van de originele factuur aan het CAK en mail (+ reguliere brief) aan zowel CAK als deurwaarder waarom de alleen het originele faktuurbedrag betaald.
Betreft het een dagvaarding: http://www.rechtspraak.nl/Naar-de-recht ... men1.aspx#
-
je heb best wel eens kans dat die brief door CAK zelf is gestuurd met "geleend" briefpapier,
wat niet mag,
dong heeft dit ook een tijdje voor de hand gehad en is ernstig op de vingers getikt door de rechter,
de betreffende deurwaarder heeft een zware berisping gehad
wat niet mag,
dong heeft dit ook een tijdje voor de hand gehad en is ernstig op de vingers getikt door de rechter,
de betreffende deurwaarder heeft een zware berisping gehad
@William-1973:
Nee het is een brief van Bazuin en Partners.Ik heb ze gebeld en uitgelegd dat wij helemaal geen factuur van dat nummer hebben gehad.Ze gingen contact opnemen met het CAK om de betreffende fauctuur boven water te krijgen.Nu hebben ze mij op hold gezet totdat ik het papier had.
Ik wil gerust betalen maar dan moeten ze wel met acceptgiro,s komen!
Nee het is een brief van Bazuin en Partners.Ik heb ze gebeld en uitgelegd dat wij helemaal geen factuur van dat nummer hebben gehad.Ze gingen contact opnemen met het CAK om de betreffende fauctuur boven water te krijgen.Nu hebben ze mij op hold gezet totdat ik het papier had.
Ik wil gerust betalen maar dan moeten ze wel met acceptgiro,s komen!
Het is opgelost!Ik heb de betreffende factuur gehad van het CAK.Daarop staat mn vorige postadres.Wel vreemd dat mijn moeder post kreeg van het cak maar de facturen niet.Ik heb gelijk een postadres aangemaakt.Bedankt voor de reacties.
P.S.niet iedereen over 1 kam scheren.Er zijn ook nog goeie mensen ,die wel willen betalen!
P.S.niet iedereen over 1 kam scheren.Er zijn ook nog goeie mensen ,die wel willen betalen!