Oke ik heb de Agis ook gebeld en gevraagd mag ik declareren.Emmy75 schreef:Ik zeg niet dat het de schoonheidsprijs verdiend. Sommige zorgverleners willen gewoon niet luisteren als het aankomt op juist declareren en vaak is het iets heel kleins en onbenulligs. Daarom vroeg ik ernaar wat er precies mis was met de declaratie en dat daar de oplossing van het probleem kan liggen, zoals uit het voorbeeld van frenchy blijkt.Columbo schreef:Dus betekend dat wij die alles hebben gedaan,om geen gezeur te hebben met Agis.
De mis declaratie,s van Hans Anders kunnen recht breien.
De kans dat deze factuur 2 keer wordt geprobeerd te innen als Fraudeur kunnen worden gezien. ( Melding Van Agis )
Ik bekijk het van de praktische kant. Er is een probleem en wel u heeft een bril gehad en HA krijgt de rekening niet vergoed. Als u geen actie onderneemt, kan het zomaar zijn dat er een incassobureau op de stoep staat. Ik wil u niet onnodig bang maken, maar de gekste verhalen zijn op dit forum te vinden daarover. Daarom is het naar mijn mening verstandig wel zelf erachter aan te gaan.
Als de factuur afgewezen is en u dient deze zelf in dan wordt dit niet als fraude gezien. Zolang HA niet tegelijkertijd de nota indient.
Antwoord niet als Hans Anders dit al gedaan heeft.
Dan op de bon met 0.00 staan dezelfde gegevens op als de nieuwe Factuur.
klantnummer
ordernummer
uitlever datum
Wat ik wil is geen gezeur met Agis dat is het enige,.
En ik weet ook nog steeds niet,wat er juist is als Agis meldt kan gekort worden kost het ons geld,. die fout van H.A
En als u en nog 2 leden van forum gelijk hebben ( ik geloof u ) waarom houden ze dan wel geld ik telkens van voetverzorging uit AV staat op onze declaratie.