Ik heb mijn zoon over gezet van ONVZ naar DSW omdat dit namelijk 34 euro scheelde en hij bij DSW ook nog een tandartsenverzekering erbij heeft.
Ik kreeg een brief van DSW dat hij was aangenomen, deze aanmeldingsbrief opgestuurd met de opzegging en jawel hoor alles opgezegd. Na al de berichtjes hier gelezen te hebben had ik er een hard hoofd in maar het kan dus ook anders
groetjes jermen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] het kan ook goed gaan
-
Mathilde D.
Re: het kan ook goed gaan
Hallo Jermen,
Het is van belang om te weten wanneer je de aanmelding bij DSW hebt gedaan. Want als dit voor 31 december 2008 was, dan heeft ONVZ ook van DSW via de VECOZO database een afmelding ontvangen. Daarmee sta je sterker dan met een individuele afmelding. Ik bedoel hiermee, dat als je afmeldt voor 31 december, en later, in januari, de nieuwe verzekering kiest, de opzegging helemaal van de verzekerde afhankelijk is.
Het is van belang om te weten wanneer je de aanmelding bij DSW hebt gedaan. Want als dit voor 31 december 2008 was, dan heeft ONVZ ook van DSW via de VECOZO database een afmelding ontvangen. Daarmee sta je sterker dan met een individuele afmelding. Ik bedoel hiermee, dat als je afmeldt voor 31 december, en later, in januari, de nieuwe verzekering kiest, de opzegging helemaal van de verzekerde afhankelijk is.
Re: het kan ook goed gaan
Dit betreft een overschrijving van een 18 jarige en die word in maart 18 en dus gaat bij dsw de nieuwe verzekering 1 april in en eindigt ook per 1 april bij onvz.
Betreft dus geen opzegging einde van jaar.
gr jermen
Betreft dus geen opzegging einde van jaar.
gr jermen