LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Zilveren Kruis moet is aangepakt worden!!!! DOE MEE!!!!

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Pastrellis

Het Zilveren Kruis moet is aangepakt worden!!!! DOE MEE!!!!

Ongelezen bericht door Pastrellis »

Hallo beste mensen,

Al jaren lang ben ik zelf in gevecht met het Zilveren Kruis, hun administratie moet wel de meest verschrikkelijke chaotische zijn die er bestaat. Ja ik geef eerlijk toe dat er ook periodes zijn geweest waar ik zelf "wan"betaler was, maar dat is 80% van de bevolking als ik de enquêtes mag geloven. Die tijd is echter voorbij en ik betaal netjes mijn premie, maar toch is het ze gelukt om wederom geld afhandig te maken!!!

Maar mijn zaak staat zeker niet op zichzelf want ik hoor dit soort klachten bijna van iedereen die ik ken, en die bij Zilveren Kruis Achmea een verzekering heeft lopen!

Wat ik graag wil weten of er meer mensen zijn, die problemen ondervinden met het Zilveren Kruis? En of die mensen bereid zijn om hun klachten hier uit te tikken, in de hoop het aan het licht te brengen bij de redactie van RADAR.

Laatst was er zo'n fantastische uitzending over ZIGGO, ik denk dat het Zilveren Kruis nog een graadje erger in elkaar steekt!

Stuur tevens ook hier direct je klacht over het Zilveren Kruis via de onderstaande link (kies in het veld de optie "Suggestie voor een radar item" of "klacht over een instantie")

http://www.trosradar.nl/index.php?id=431

Dus ik hoop dat er mensen zijn die hier hun verhaal kwijt willen.

Met vriendelijke groet,

Pastrellis

JanvL

Re: Het Zilveren Kruis moet is aangepakt worden!!!! DOE MEE!!!!

Ongelezen bericht door JanvL »

80% wanbetaler is de grootste onzin.
Je bent al jaren in gevecht met ZK. Waarom zit je daar nog? Volop gelegenheid gehad een betere zorgverzekeraar te zoeken lijkt me.

Pastrellis

Niet alleen bij de zorgverzekeraars natuurlijk, wat ik heb gelezen een tijd geleden...

Tja ik ben nooit overgestapt omdat ik altijd dacht dat het overal wel een zooitje was, heb jij nog goede tips voor me wat betreft een zorgverzekeraar kiezen?

Pastrellis

Goh ik krijg ook weinig antwoorden hier, werken jullie soms bij die gasten? Loze kreet???

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

ik denk dat het Zilveren Kruis nog een graadje erger in elkaar steekt!
Ik denk dat er maar weinig mensen dezelfde gedachte hebben. Vandaar weinig antwoorden Ik heb er geen last mee.Ik zou zeggen het is bijna eind van het jaar dus tijd om een er een te zoeken die beter bij jouw wensen aansluit.

gr Henk

JanvL

Ongelezen bericht door JanvL »

Weinig antwoorden?! Het is ook wel raar. Jarenlang een zooitje maar niet verder kijken. En dat omdat je denkt dat het overal een zooitje is?

Mischien zou je eens op dit forum moeten kijken. En dan vooral naar de namen van zorgverzekeraars die hier nietvoorkomen.

elynasedai

Ongelezen bericht door elynasedai »

Ik kan je niet helpen, zit al 9 jaar bij hun en nooit problemen gehad.

Ik heb altijd netjes mijn premie betaald, en zij binnen 2 weken mijn declaraties.

moleman

Ongelezen bericht door moleman »

Pastrellis schreef:Hallo beste mensen,

Al jaren lang ben ik zelf in gevecht met het Zilveren Kruis, hun administratie moet wel de meest verschrikkelijke chaotische zijn die er bestaat. Ja ik geef eerlijk toe dat er ook periodes zijn geweest waar ik zelf "wan"betaler was, maar dat is 80% van de bevolking als ik de enquêtes mag geloven.
Pastrellis
Spreek voor jezelf. Ik heb een incasso.Elke maand wordt het bedrag gewoon van m'n rekerning afgeschreven. Omdat ik een uitkering heb heb ik een collectieve verzekering die via de gemeente loopt. Waardoor de gemeente m'n eigen risico enzo betaald. Dat is toch lekker meegenomen.En ik ben daar blij mee.

Je vraagt ons iets. Je verteld niet waarover het gaat. Ik bedoel over het probleem dat je met hun hebt. Waarover gaat het in godsnaam?
Je geeft zelf al toe dat je wanbetaler was :roll: , en je hebt het over hun administratie dus zullen ze wel premies van je tegoed hebben. Dat zal dan ook de inzet van de zaak wel zijn. Betaal ze en je hebt geen gezeik meer.
Als je schulden hebt kun je niet "zomaar"ff overstappen.
Niet meer opzeggen

Sinds eind 2007 kunnen mensen hun zorgverzekering niet meer opzeggen bij een betalingsachterstand van de premie. Daardoor kunnen zij niet overstappen naar een andere verzekeraar en de incasso-inspanningen voor het innen van hun schuld niet meer ontlopen.
http://www.minvws.nl/dossiers/zorgverze ... nbetalers/

Ik doe dus NIET mee! :D

Gesloten