LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kom ik van VGZ af

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
nessa19

Hoe kom ik van VGZ af

Ongelezen bericht door nessa19 »

Hallo

Ik heb een vraag. Ik heb nu 2 jaar VGZ Vorig jaar heb ik bij hun aan geven dat ik naar iemand anders over ga., NU is het zo dat ik iedereen maand 150 euro betaal want volgens hun mag ik niet bij hun weg , Ik ben een studente met een wajong en die 150 euro kan ik niet meer missen in de maand , Ik heb al meerde brieven naar hun toe gestuurt en ben echt te einde raar . Ik belde ze een uur geleden toen zij ze. Ja als u niet gaat betalen dan zorgen we dat we u U huis uit gezet word

Heeft iemand raad?

groetjes een meisje wat niet meer weet wat ze moet

henk51

Re: Hoe kom ik van VGZ af

Ongelezen bericht door henk51 »

Wanneer heb je aangegeven dat je naar iemand anders gaat? Je kan namelijk maar 1x per jaar overstappen naar een andere verzekering en dat is per 1 januari.Je moet dan wel voor 31-12 opgezegd hebben. Het gemakkelijkst is om in november een nieuwe verzekering te zoeken en deze verzekering je oude laten opzeggen. Ik vind 150 euro wel heel erg veel. Voor iets meer dan 100 euro heb je al een verzekering met aanvulldende dekking.Ik benzelf ook eind november overgestapt naar een andere verzekering als je alles ruim op tijd doet is er geen vuiltje aan de lucht.Op laatste nippertje geeft vrijwel altijd problemen.

gr Henk

michaelz1981

Re: Hoe kom ik van VGZ af

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Bovendien heeft vgz een prima jongeren verzekering die een stuk goedkoper is en prima dekking geeft. Maar je kan idd maar 1 keer per jaar veeranderen van verzekering / verzekeraar.

Gesloten