| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met UnitedConsumers (ortho)
-
ouhbitheking
Iemand ervaring met UnitedConsumers (ortho)
Heeft er iemand ervaring met UnitedConsumers?
Ik wil in 2017 een Orthobehandeling nemen.
Klantenservice geeft aan dat zij voor nieuwe klanten 1500euro vergoeden.
Premie zal dan : 136.99 euro p/m zijn.
Iemand ervaring of een tips?
Ik wil in 2017 een Orthobehandeling nemen.
Klantenservice geeft aan dat zij voor nieuwe klanten 1500euro vergoeden.
Premie zal dan : 136.99 euro p/m zijn.
Iemand ervaring of een tips?
-
Mathilde D.
Re: Iemand ervaring met UnitedConsumers (ortho)
Unitedconsumers.com biedt VGZ verzekeringen met collectieve korting aan. U heeft met een gewone VGZ verzekering te maken, de keus is tussen GOEDE-, RUIME-, en EIGEN-KEUZE. Let op: unitedconsumers.com is niet dezelfde als unitedconsumers.nl.
De tandartsverzekeringen voor orthodontie boven de 18 jaar zijn TANDBETER en TANDBEST. TANDBEST vergoedt inderdaad tot €1500. Bij prijsberekening op de website van VGZ kom ik uit op een bedrag van €140 (voor GOED, pas op, dit is een budgetverzekering!) of €148 ( voor RUIM, de gewone natura verzekering) samen met de TANDBEST ( van ca. €35 per maand). .
Zie diverse pagina's in de bijlage.
De tandartsverzekeringen voor orthodontie boven de 18 jaar zijn TANDBETER en TANDBEST. TANDBEST vergoedt inderdaad tot €1500. Bij prijsberekening op de website van VGZ kom ik uit op een bedrag van €140 (voor GOED, pas op, dit is een budgetverzekering!) of €148 ( voor RUIM, de gewone natura verzekering) samen met de TANDBEST ( van ca. €35 per maand). .
Zie diverse pagina's in de bijlage.
- Bijlagen
-
- vgztandbestortho>18.pdf
- (1.19 MiB) 27 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?