LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik vind dat ik ben opgelicht

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
chris20

Ik vind dat ik ben opgelicht

Ongelezen bericht door chris20 »

Hallo allemaal

ik vind dat ik ben opgelicht door en Tandards en door me zorgverzekeraar.
Ik dacht dat ik goed verzekerd was bij Anderzorg
maar dat blijk niet zo waar te zijn,ik betaal 105 euro aan anderzorg voor basis en jong paket ze hebben mij de jong paket aangeraden en daar was ik 100 % verzekert werd er me vertelt wat dus helemaal niet waar is. Ik ben maar voor 75% vergoed word.Ik vind dit echt belachelijk.Terwijl ze tegen mij zijden en tegen me opa dat ik vol 100% vergoed zou worden.
Ik ben naar de Tandarts geweest en ik ben geholpen aan mij mond ik heb 4 woltelknal behandelingen gehad wat ik raar vond maar oke. Ik kreeg ineens een rekening in huis van ongeveer uit me hooft 650 euro
Hier van schrok ik wel eigelijk.
Dit is voor mij heel duur .Het verschil van de normale aanvullende verzekering plus tand verzekering zou maandelijks een verschil op leveren van 15 euro
dat zou dus deze behandeling wel betaalt zijn.
En op mij zorg pas staat code:3333 en dat betekent dat ik 100% verzekert was.
Wat niet zo blijk te zijn.
Daarom vind ik ook dat door anderzorg fout ben voorgelicht ,en dat ik wel degelijk goed gevraagt heb ,dat anderzorg verzwegen heeft om te vertellen dat de tandards voor 75% uitbetaalt aan de tandards.Door dat de tandards vertelt heeft dat ik 100% vergoed zou worden heb ik ook niet om een overte gevraagt.

Hoe kan ik dit oplossen.
kunt u mij helpen om dit probleem op te lossen.

met vriendelijke groet,

chris bodewits

sephora30

Re: Ik vind dat ik ben opgelicht

Ongelezen bericht door sephora30 »

Als het goed is staat er in de voorwaarden wat vergoedt wordt en hoeveel procent. Heb je die door gelezen?

sephora30