LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inkasso kosten Zorgeverzekering

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
WazzTheWeasel

Inkasso kosten Zorgeverzekering

Ongelezen bericht door WazzTheWeasel »

Hallo,

Ik dacht dat ik mijn Afschrijvingen voor het betalen van mijn zorgverzekering automatisch had geregeld via internet bankieren, en daarom deed ik eigenlijk nooit mijn post van zilveren kruis open.
Nu blijkt dat ik het niet goed had gesaved en het al 3 maanden niet had betaald en daarom heb ik een brief gekregen van GerechtDeurwaardekantoor Karreman met de Kosten

Hoofdsom 123,17 euro
invordering kosten 30,25 euro
exploot kosten ? 90,28 euro

totaal 245 euro...Dus van de maandelijkse kosten van 123,17 maken zij 245,67 euro.
Is dit normaal ? Enigste wat ze tot nu toe hebben gedaan voor die extra kosten is mij een brief schrijven dat ik moet betalen binnen 2 dagen? ik wil ook wel zo een baan.

Kan ik iets doen om minder te betalen dan 125 euro erboven op ? ik bedoel...het bedrag is verdubbeld..en het geld groeit niet op me rug maar wel op die van die van Meneer Karrenman als ik het zo zie.

Graag antwoord binnen 2 dagen

Groet,

Jansen

rozemarijntje

Re: Inkasso kosten Zorgeverzekering

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Misschien denk ik te simpel...
Zie je dan niet dat er noooooit geen ziektekosten zijn afgeschreven? Dan ga je toch denken,he wacht,even klopt iets niet?

En geen post openmaken,sorry...voor zelfde geld zit er wat anders in.Ik zou maar betalen want ik geloof na 3 mnd niet betalen kan je verzekering ook nog in gevaar komen,
En tja de kosten,gewoon betalen,sorry vind het eigen schuld,

Klinkt hard maar beetje op je administratie letten...

Gesloten