LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inzicht zorgkosten

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
gerjo54

Inzicht zorgkosten

Ongelezen bericht door gerjo54 »

Ik krijg altijd een overzicht van mijn ziektekosten, maar daar staan alleen maar de kosten van medicijnen op, nooit kosten voor ziekenhuis of andere ziektekosten, uitleg van het ziekenfonds is, deze instellingen declareren vaak laat, en op het einde van het jaar, zodoende zie ik deze kosten niet terug op de afrekening, omdat mijn eigen risico al op is aan medicijnen, mijn vraag is, wat heeft het kabinet besluit dan nog voor nut, om inzicht te krijgen in eigen zorgkosten

sjohie

Re: Inzicht zorgkosten

Ongelezen bericht door sjohie »

gerjo54 schreef:Ik krijg altijd een overzicht van mijn ziektekosten, maar daar staan alleen maar de kosten van medicijnen op, nooit kosten voor ziekenhuis of andere ziektekosten, uitleg van het ziekenfonds is, deze instellingen declareren vaak laat, en op het einde van het jaar, zodoende zie ik deze kosten niet terug op de afrekening, omdat mijn eigen risico al op is aan medicijnen, mijn vraag is, wat heeft het kabinet besluit dan nog voor nut, om inzicht te krijgen in eigen zorgkosten
Vermoedelijk is een bijkomend nut, de zorgverzekeraars hiermee te dwingen om de facturatie te stroomlijnen en te versnellen?

Maar goed, die vraag kan je beter aan een 2ekamerlid vragen, er zijn vast wel een paar mediageile nieuwkomers met geldingsdrang die er een kamervraag aan willen wagen bij de diverse politieke partijen. Qua volume van vragen zou ik het eerst bij de PvdD en de PVV proberen trouwens, heb je de meeste kans. En ze hebben tegenwoordig allemaal wel een publiekelijk emailadres, facebook pagina, of twitter-account.

Gesloten