LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] IZA - achterstand verwerken nota`s
IZA - achterstand verwerken nota`s
Zijn er meer mensen die problemen krijgen doordat IZA een achterstand heeft bij het verwerken van nota`s? Als je uit het ziekenhuis komt zit je niet op dit soort problemen te wachten.
Re: IZA - achterstand verwerken nota`s
L.S.,
Op 18 december 2008 deklareerde ik een bedrag bij de IZA, tot en met vandaag heb ik nog niets ontvangen. Op 16 februari zou het volgens de IZA onderweg zijn , maar er staat nog steeds niets op de giro en dat is dus alweer 9 dagen geleden. Ook een deklaratie van 10 januari heb ik nog steeds niet ontvangen.
Volgens de IZA duurt het 5 weken, maar dat zijn er dus inmiddels al 11 weken geworden. Dat wordt nu dus wel erg vervelend.
Als er meer mensen zijn met klachten kan Tros Radar er misschien aandacht aan besteden.
Groet
Rita
Op 18 december 2008 deklareerde ik een bedrag bij de IZA, tot en met vandaag heb ik nog niets ontvangen. Op 16 februari zou het volgens de IZA onderweg zijn , maar er staat nog steeds niets op de giro en dat is dus alweer 9 dagen geleden. Ook een deklaratie van 10 januari heb ik nog steeds niet ontvangen.
Volgens de IZA duurt het 5 weken, maar dat zijn er dus inmiddels al 11 weken geworden. Dat wordt nu dus wel erg vervelend.
Als er meer mensen zijn met klachten kan Tros Radar er misschien aandacht aan besteden.
Groet
Rita
Re: IZA - achterstand verwerken nota`s
Ik heb gehoord dat er een achterstand is van 6 maanden. Ik hoop dat meer klanten het forum weten te vinden zodat er iets aan gedaan kan worden.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 mar 2009 08:13
Re: IZA - achterstand verwerken nota`s
Ik wacht ook al 5 weken op mijn centjes en kreeg de mededeling dat de declaraties door een ander bureau worden verwerkt, omdat de iza een achterstand heeft.Verwerking zou 6 weken duren zei de telefoniste. Normaal stond het met 3 weken op je rekening, maar die vlieger gaat nu niet op.
Ik mag wel voor de overheid werken, maar dat houd niet in dat ik eenvette pot verdien!
Ik mag wel voor de overheid werken, maar dat houd niet in dat ik eenvette pot verdien!
Re: IZA - achterstand verwerken nota`s
Ook ik ben éen van de velen die op vergoedingproblemen stuit bij het IZA.
Sinds eind oktober 2008 probeer ik de juiste bedragen vergoedt te krijgen conform de verzekeringsvoorwaarde.
Sindsdien stuit ik op een muur van problemen.
Ze zijn telefonisch bijna niet te bereiken, bel elke week! met het IZA, sta vervolgens 10 tot 15 min. in de wacht.
Laatst van 19.45 tot 20.00 uur in de wacht gestaan waarna op exact 20.00 uur het contact werd verbroken( tijd=tijd?..)
Als ik een medewerker te pakken krijg,dit is me 3 keer gelukt, komt die ook niet verder, mag niets, kan niets, en ,helaas, weet ook vaak niets."we zitten midden in eenreorganisatie"is het enige antwoord waarmee ik wordt afgescheept.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, men zegt uiteindelijk dat ik dezelfde dag nog wordt terug gebeld, ook dit is nog niet 1 keer gebeurd!
E-mails wordt ook niet op gereageerd, zelfs op een brief, waarin ikzelf notabene alle informatie opstel o.a. wat betreft de notanummers waarbij het fout gaat en wanneer, welke bedragen enz. wordt niet op gereageerd...
Inmiddels is er vanuit ons bedrijf ook al een boze brief de deur uitgegaan over deze problemen...maar...helaas..ook hier wordt niet op gereageerd.
Ikzelf overweeg nu een jurist in handen te nemen om deze zaak eens aandachtig onder de loep te nemen.
Wellicht herkennen meerdere mensen dit probleem?
Sinds eind oktober 2008 probeer ik de juiste bedragen vergoedt te krijgen conform de verzekeringsvoorwaarde.
Sindsdien stuit ik op een muur van problemen.
Ze zijn telefonisch bijna niet te bereiken, bel elke week! met het IZA, sta vervolgens 10 tot 15 min. in de wacht.
Laatst van 19.45 tot 20.00 uur in de wacht gestaan waarna op exact 20.00 uur het contact werd verbroken( tijd=tijd?..)
Als ik een medewerker te pakken krijg,dit is me 3 keer gelukt, komt die ook niet verder, mag niets, kan niets, en ,helaas, weet ook vaak niets."we zitten midden in eenreorganisatie"is het enige antwoord waarmee ik wordt afgescheept.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, men zegt uiteindelijk dat ik dezelfde dag nog wordt terug gebeld, ook dit is nog niet 1 keer gebeurd!
E-mails wordt ook niet op gereageerd, zelfs op een brief, waarin ikzelf notabene alle informatie opstel o.a. wat betreft de notanummers waarbij het fout gaat en wanneer, welke bedragen enz. wordt niet op gereageerd...
Inmiddels is er vanuit ons bedrijf ook al een boze brief de deur uitgegaan over deze problemen...maar...helaas..ook hier wordt niet op gereageerd.
Ikzelf overweeg nu een jurist in handen te nemen om deze zaak eens aandachtig onder de loep te nemen.
Wellicht herkennen meerdere mensen dit probleem?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 mar 2009 14:03
Re: IZA - achterstand verwerken nota`s
ook wij hebben problemen gehad met vergoeding van nota's (tandartskosten)
Wij hadden de nota's ingediend bij het kantoor van umczorg (iza) in UMCG. De nota's zijn zoekgeraakt. In februari contact gehad met hun kantoor in Groningen. Hebben toen kopieen van de nota's ingestuurd.
Gebeurde verder niets. Zelf naar hun kantoor in Oldenzaal gebeld.
Een meneer Morsink heeft ons heel netjes te woord gestaan en heeft zijn best gedaan om voor afwikkeling zorg te dragen.
Al met al is het nu aan ons overgemaakt. We moesten aan IZA € 63 aan eigen risico overmaken. Hebben er toen overgebeld dat zij eerst de nota's moesten vergoeden waarna wij dit eigen risico zouden overmaken. Is inmiddels betaald. Vandaag kregen wij een aanmaning met een tekst waaraan wij ons hebben geergerd. Onze ergernis hebben telefonisch aan hun gemeld.
Bert en Hannetta
Garsthuizen
Wij hadden de nota's ingediend bij het kantoor van umczorg (iza) in UMCG. De nota's zijn zoekgeraakt. In februari contact gehad met hun kantoor in Groningen. Hebben toen kopieen van de nota's ingestuurd.
Gebeurde verder niets. Zelf naar hun kantoor in Oldenzaal gebeld.
Een meneer Morsink heeft ons heel netjes te woord gestaan en heeft zijn best gedaan om voor afwikkeling zorg te dragen.
Al met al is het nu aan ons overgemaakt. We moesten aan IZA € 63 aan eigen risico overmaken. Hebben er toen overgebeld dat zij eerst de nota's moesten vergoeden waarna wij dit eigen risico zouden overmaken. Is inmiddels betaald. Vandaag kregen wij een aanmaning met een tekst waaraan wij ons hebben geergerd. Onze ergernis hebben telefonisch aan hun gemeld.
Bert en Hannetta
Garsthuizen
Re: IZA - achterstand verwerken nota`s
Inmiddels is alles gecorrigeerd en goed uitgekeerd.