LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LET OP UNIVE ZEKUR! Beloofde 12,50 wel gehad???!!

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
mmmmmark

LET OP UNIVE ZEKUR! Beloofde 12,50 wel gehad???!!

Ongelezen bericht door mmmmmark »

Hierbij wou ik mensen even waarschuwen (een klacht indienen) die een verzekering hebben bij UNive ZEKUR. Als je al lid was van Unive in 2009 en je maakt een nieuw persoon lid van deze verzekering dan zouden beide personen 12,50 op hun rekening gestort krijgen. Echter ik en diegene die ik lid hebben gemaakt hebben dit tot nu toe beide niet gehad. Unive beweert dat ze het wel hebben overgemaakt. Nu moet ik al mijn rekeningafschriften vanaf 1 januari opsturen om het tegendeel te bewijzen!
Waarschijnlijk zijn we niet de enige die dit niet hebben gehad. Zo verdienen ze natuurlijk makkelijk geld, niemand denkt daar meer aan half jaar later! Dus heb je iemand lid gemaakt kijk je rekeningafschrift nog even goed na!!!!

Ik vind het trouwens ook niet normaal dat ik al mijn rekening afschriften op moet sturen....

tiptoo

Re: LET OP UNIVE ZEKUR! Beloofde 12,50 wel gehad???!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

mmmmmark schreef:
Ik vind het trouwens ook niet normaal dat ik al mijn rekening afschriften op moet sturen....
hoe wou je het dan bewijzen dat het niet gestort is?

mmmmmark

Ik vind dat UNIVE het moet bewijzen, nu moet ik al mijn rekeningafschriften van 1 januari t/m 5 april opsturen. IK het geen fijn idee dat ze precies kunnen zien wat ik heb gekocht. Daarbij komt ook nog is dat ik alleen digitale afschriften heb. Als ik zou willen oplichten zou ik ook gewoon hun gestorte bedrag van 12,50 kunnen weg photoshoppen...Unive moet toch kunnen zien dat het niet is aangekomen op mijn rekening lijkt mij. Uit het gesprek wat ik had met de telefoniste leek het alsof het wel vaker voorkwam.

tiptoo

mmmmmark schreef:Ik vind dat UNIVE het moet bewijzen, nu moet ik al mijn rekeningafschriften van 1 januari t/m 5 april opsturen. IK het geen fijn idee dat ze precies kunnen zien wat ik heb gekocht. .
dat is het ook niet maar wat ze niet mogen , of wat ze niet aangaat ken je er ook aflaten , gaat om het bedrag van 12,50 ...nou moet ik eerlijk zeggen dat ik voor zo'n bedrag zou zeggen bekijk het maar maar het zal je wel gaan om de belofte van unive!

letgoedop

Ongelezen bericht door letgoedop »

Wij hebben 4 mensen aangemeld, en netjes allemaal 12,50 uitgekeerd gekregen

mmmmmark

Het gaat mij ook niet om de 12,50 maar om het principe. Het is meer werk dan dat het oplevert, maar ik wil gewoon hebben wat ze mij hebben beloofd. Misschien hebben meerdere mensen dit ook gehad vandaar deze post ook:)

uvit webcare

Ongelezen bericht door uvit webcare »

Hallo,

mijn naam Peter en ik ben medewerker van de afdeling Webcare van Univé ZEKUR.

Graag wil ik met je in contact komen om je klacht te bespreken. Je kunt een mail sturen naar [email protected] Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Univé ZEKUR Webcare

mmmmmark

uvit webcare schreef:Hallo,

mijn naam Peter en ik ben medewerker van de afdeling Webcare van Univé ZEKUR.

Graag wil ik met je in contact komen om je klacht te bespreken. Je kunt een mail sturen naar [email protected] Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Univé ZEKUR Webcare
Contact opgenomen, ben benieuwd hoe het nu verder gaat, zal het hier laten weten.

mmmmmark

Diegene die ook 12,50 had moeten krijgen (de nieuwe verzekerde persoon en ik zouden het beide krijgen), heeft het ook niet gehad....niks gehoord nog van unive...

Nog steeds niks gehoord van UNIVE, Blijkbaar kunnen ze ook al niet eens terug mailen (11 AUGUSTUS). Nog een paar keer gemaild maar geen reactie, blijkbaar vinden ze het niet belangrijk oid. Stelletje oplichters en prutsers daar met een slechte klantenservice die blijkbaar niet werkt...

tiptoo

misschien effe bellen?? is wat makkelijker dan mail! :mrgreen:

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gewoon overstappen naar Anderzorg aan het einde van dit jaar. Krijg je 25 euro welkomstpremie zonder gezeur en zonder iemand aan te hoeven melden.

tiptoo

Bob Schurkjens schreef:Gewoon overstappen naar Anderzorg aan het einde van dit jaar. Krijg je 25 euro welkomstpremie zonder gezeur en zonder iemand aan te hoeven melden.

en wat krijgt hij/zij er voor terug???overstappen is niet altijd een goede keus :wink:

mmmmmark

Vandaag dan toch een mailtje gehad, duurt lang maar ze zijn er dan blijkbaar toch achtergekomen dat ze het echt niet hadden overgemaakt...Ik hoef mijn rekeningen ook niet meer op te sturen, maar dit komt natuurlijk alleen omdat ik hier heb lopen klagen. Advies, als ze je onterecht benadelen en de klantenservice onredelijk is hier een bericht posten en dan is ineens veel meer mogelijk...Raar maar waar

uvit webcare

Ongelezen bericht door uvit webcare »

Wij hebben inmiddels contact opgenomen met onze verzekerde en een passende oplossing voor het probleem geboden.

Met vriendelijke groet, Univé Webcare

Onze afdeling klachtenmanagement staat open voor iedere klacht en uiting van ongenoegen van onze verzekerden. Helaas kent niet iedereen de weg naar onze klachtenprocedure. Graag wijzen wij erop dat onze verzekerden via het klachtenformulier op onze website een klacht kunnen indienen. Het is ook mogelijk een klacht in te dienen via het e-mailadres [email protected]. Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

berend12

Ongelezen bericht door berend12 »

uvit webcare schreef:Wij hebben inmiddels contact opgenomen met onze verzekerde en een passende oplossing voor het probleem geboden.

Met vriendelijke groet, Univé Webcare

Onze afdeling klachtenmanagement staat open voor iedere klacht en uiting van ongenoegen van onze verzekerden. Helaas kent niet iedereen de weg naar onze klachtenprocedure. Graag wijzen wij erop dat onze verzekerden via het klachtenformulier op onze website een klacht kunnen indienen. Het is ook mogelijk een klacht in te dienen via het e-mailadres [email protected]. Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.
Merkwaardig antwoord. Het lukte juist niet via de gebruikelijke weg. Ik heb dat zelf ook ondervonden. Het beste kan je een schriftelijke klacht indienen. Via het webformulier loop je vaak tegen een muur aan.

Gesloten