Ik kreeg deze week een aanmaning van de cz binnen, er zouden 2 premie maanden niet betaald zijn. Na een telefoontje mocht ik deze brief als niet verzonden beschouwen. In principe niet zo erg. Maar wat blijkt mijn vader had precies dezelfde brief ontvangen. Ook na zijn telefoontje mocht hij de brief als niet verzonden beschouwen. In deze brief zitten ook nog papieren met wat te doen als men de premie niet kan betalen ed. Best wel een dreig brief. Toen mijn vader de post uit zijn brievenbus haalde bleek dat er weer een brief was van de cz. Nu was hij voor mijn moeder en het was weer dezelfde brief!!!! Let dus op want ik denk dat veel mensen betalen omdat dit bedreigend over komt en je zou denken dat het wel zal kloppen Ik denk dat ze nog een extra vakantie centje willen verdienen
Mvg Anke
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Let op voor aanmaningen van de CZ zorgverzekering!!!
-
Re: Let op voor aanmaningen van de CZ zorgverzekering!!!
Ik ben een medewerker van CZ. Uit uw mail begrijp ik dat deze actie dreigend overkomt, vooral omdat uiteindelijk blijkt dat de brieven onterecht verzonden zijn. Er zijn specifieke redenen dat CZ deze brieven verzendt. Graag willen we u daar meer over vertellen. Wilt u daarvoor contact met ons opnemen? Het telefoonnummer is 013 - 5 938 090