LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Menzis/CVZ Rente terugbetaling

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
tim3636

Menzis/CVZ Rente terugbetaling

Ongelezen bericht door tim3636 »

hallo,

ik heb in het verleden een betalingsachterstand bij menzis gehad waardoor ik aangemeld was bij cvz en kreeg de premie gefactureerd door cjib.
dat begrijp ik volkomen en heb de schuld betaald naast de premie van cjib dit heb ik allemaal zelf gedaan zonder hulp van stadsbank.
toen ik de schuld helemaal betaald had kreeg ik iets later een brief of ik rond de 2800 euro wou terugbetalen aan rente omdat ik niet bij de stadsbank zat als ik daar wel had gezeten was die schuld mij kwijtgescholden...
ik heb jaren geleden al de schuld betaald maar omdat ik maar een klein bedrag kan aflossen ivm minimumloon of sociaal bijstandsniveau loopt dit nog steeds...ik vind dit oneerlijk en ik kan al jaren geen aanvullende uitkering nemen terwijl ik de hoofdschuld al jaren geleden heb voldaan.
ik begrijp er niks meer van en ggn zowel menzis wil mij niet helpen ...

Jantje_1000

Re: Menzis/CVZ Rente terugbetaling

Ongelezen bericht door Jantje_1000 »

Van wie heeft u de rekening van €2.800 aan rente gekregen? Van het CJIB, ZIN, GGN of Menzis? Waarover is deze rente berekend? Waar staat deze schuld dan?

Gesloten