| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Menzis kan niet rekenen
-
Mathilde D.
Menzis kan niet rekenen
Op de website van Menzis probeerde ik 'n polisberekening te maken. Er blijkt een grote storing/fout in te zitten. Kijk maar in de bijlage: het formulier weigert verder te gaan, omdat ik jonger dan 17 jaar zou zijn! Ik heb verschillende geboortedatums uitgeprobeerd, van 1986 tot 1976,maar de melding verandert niet.
Ik heb ook geen mogelijkheid om dit bij Menzis te melden, omdat het webformulier geen bijlages accepteert. En een gewoon emailadres is niet te vinden.
Ik heb ook geen mogelijkheid om dit bij Menzis te melden, omdat het webformulier geen bijlages accepteert. En een gewoon emailadres is niet te vinden.
-
rozemarijntje
Re: Menzis kan niet rekenen
Bellen? En nu...iedereen heeft toch polis dit jr al...dus waarom nu berekenen,denken mensen dan...overstappen duurt nog even...
@Mathilde, maar dan kan je toch gewoon contact zoeken om je vraag te stellen? http://www.menzis.nl/web/Consumenten/Co ... mailen.htm
Zowel in Chrome/Android, de standaard Android browser als in Firefox/Win8.1 krijg ik geen enkele foutmelding met de geboortedatum 1-11-1976.
Lijkt dus alleen in de iOS browser van toepassing.
Misschien achter 'n gewone PC gaan zitten, Mathilde.
Lijkt dus alleen in de iOS browser van toepassing.
Misschien achter 'n gewone PC gaan zitten, Mathilde.
Ipad: werkt wel hoor.
Schuif naar juiste datum. Dan klik je in venster waar waar datum komt te staan. Hij pakt hem keurig.
Zie printscreen

Schuif naar juiste datum. Dan klik je in venster waar waar datum komt te staan. Hij pakt hem keurig.
Zie printscreen

-
Mathilde D.
Misschien hebben ze het al gezien en verbeterd? Mijn Ipad geeft nergens problemen, behalve bij deze onnozele zorgverzekeraar.
-
Mathilde D.
Bij het webformulier is het niet mogelijk een bijlage toe te voegen. Nu kan Menzis het hier lezen. Dat lijkt me duidelijker. Ik vind het bijzonder beperkend voor de klant als er geen bijlagen mee gestuurd kunnen worden. Denk maar eens aan een scan van een betaling om aan te tonen dat er WEL betaald is.tenormin schreef:@Mathilde, maar dan kan je toch gewoon contact zoeken om je vraag te stellen? http://www.menzis.nl/web/Consumenten/Co ... mailen.htm
-
rozemarijntje
vogels schreef:Natuurlijk niet! 3 uur na jouw klacht, probeert Shine het op haar iPad en dan gaat het prima.Mathilde D. schreef:Misschien hebben ze het al gezien en verbeterd?
Ja en nog midden in de nacht ook,