LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet de juiste antwoorden van zorgverzekeraar

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
student538

Niet de juiste antwoorden van zorgverzekeraar

Ongelezen bericht door student538 »

Uit een test van de Consumentengids blijkt dat zorgverzekeraars je niet altijd de juiste informatie geven. Als blijkt dat je verkeerde informatie gekregen hebt via de mail kun je daar vervolgens ook je rechten aan ontlenen? Zo heb ik een MSN gesprek gehad met een medewerker die in mijn voordeel foutieve informatie heeft verstrekt. Zo kon ik een vergoeding krijgen in het buitenland als ik een doorverwijzing van een KNO arts zou hebben.

Aan de telefoon wordt ook foutieve informatie gegeven. Complexe zaken waar je binnen een paar minuten een antwoord moet hebben. Immers anderen staan in de wacht. In de training voor de opleiding krijg je veelal alleen de basis kennis en diepere zaken moet je uitzoeken en leren, terwijl je iemand aan de lijn hebt. Devies is zaken rustig op te schrijven en goed te onthouden. Je hebt namelijk ook bedrijven waarbij je niet te vaak een vraagbaak mag raadplegen voor als je die nodig hebt. En de algemene voorwaarden kunnen soms erg ingewikkeld zijn. In de vorige uitzending zou daar meer controle op uitgeoefend moeten worden. Ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door student538 op 07 dec 2010 21:08, 2 keer totaal gewijzigd.

tennis

Re: Niet de juiste antwoorden van zorgverzekeraar

Ongelezen bericht door tennis »

Gedragsregels:
Alvorens een nieuwe discussie te starten dienen gebruikers te controleren of er al soortgelijke discussies gaande zijn.

Hier heb je toch je eigen topic:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9#p1086389

Gesloten