LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] niet uitkeren declaratie Agis
niet uitkeren declaratie Agis
Mijn zoontje (6) werd eind vorig jaar op advies van zijn juffen naar speltherapie gestuurd omdat hij erg in zijn schulp kroop in de klas. Zij gaven mij het adres van een goede therapeute/counselor in de buurt. Eerst heb ik Agis gebeld met de vraag of dit vergoed werd. het antwoord van hun aan de telefoon was; 'Als de therapeut ingeschreven staat in een beroepenregister dan wordt dit inderdaad vergoed!' Ik heb dit direct opgezocht en inderdaad stond de therapeut ingeschreven in een beroepenregister. Mijn zoontje heeft daarna 3 therapiesessies gevolgd daar. En daarvan heb ik de nota's bij Agis ingediend. De reactie terug was: "U hoeft niets te betalen maar u krijgt ook niets terug". Ik heb gebeld naar Agis hoe dat zat. Hun reactie was; we hebben het misschien in de verkeerde zorg ingedeeld, ik ga dit voor u uitzoeken. 's Middags wordt ik (onder mijn werk) weer teruggebeld met de mededeling dat de therapeut in een beroepenregister stond ingeschreven wat hun nou juist net niet vergoedden. Ik wist notabene niet eens dat er meerdere beroepenregisters bestonden! Weer een keer gemaild en daar kreeg ik een mail op terug dat ze het jammer vonden dat ik verkeerd was voorgelicht maar dat ze nu eenmaal niks vergoedden zouden. Er werd mij niet verteld dat er meerdere beroepenregisters zijn en op de site van Agis is dit ook bijna niet te vinden! Wat kan ik hiermee? Ik ben onjuist en onvolledig voorgelicht!
Re: niet uitkeren declaratie Agis
Beste Arriska,
wat vervelend dat je verkeerde informatie hebt ontvangen en daardoor geen vergoeding krijgt voor speltherapie.
Ik wil hier graag naar kijken.
Wil je ons een privébericht sturen met jouw relatienummer en adres?
Alvast bedankt,
Kim
Agis Zorgverzekeringen
wat vervelend dat je verkeerde informatie hebt ontvangen en daardoor geen vergoeding krijgt voor speltherapie.
Ik wil hier graag naar kijken.
Wil je ons een privébericht sturen met jouw relatienummer en adres?
Alvast bedankt,
Kim
Agis Zorgverzekeringen
Fijn dat er 'graag' naar gekeken wordt.....Jammer dat er -tot nu toe- niks concreets mee gebeurd..
-
Ik vind het schandalig hoe dit gaat. Verzekerden worden financieel uitgekleed op deze manier.
als dit niet duidelijk omschreven staat in de polisvoorwaarden zit AGIS keihard fout.
Klacht indienen, alles op schrift uiteraard (dat soort dingen moet men ook nooit via telefoon informeren want geen bewijs meer van de in dit geval verkeerde voorlichting, en dat gebeurt helaas heel vaak bij verzekeringen!
Klacht indienen, alles op schrift uiteraard (dat soort dingen moet men ook nooit via telefoon informeren want geen bewijs meer van de in dit geval verkeerde voorlichting, en dat gebeurt helaas heel vaak bij verzekeringen!
Gisteren een mail gekregen van Agis. (ruim binnen de toegezegde klachten procedure tijd!)
Hierin stond dat wij toch de therapie gedeclareerd krijgen! Door de erkenning dat ik niet goed voorgelicht ben aan de telefoon!
Wij zijn hier zeer goed over te spreken en danken Agis toch hartelijk voor deze humaniteit!
Hierin stond dat wij toch de therapie gedeclareerd krijgen! Door de erkenning dat ik niet goed voorgelicht ben aan de telefoon!
Wij zijn hier zeer goed over te spreken en danken Agis toch hartelijk voor deze humaniteit!
Mooi , is dit ook weer opgelost.