LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nog steeds geen aanbieding van Menzis
Nog steeds geen aanbieding van Menzis
Wij zijn al verzekerd bij Menzis en we hebben nog steeds geen nieuwe aanbieding ontvangen van hen, ondanks dat dit vorige week maandag bij ons in de bus had moeten liggen. Reeds 3 maal achteraan gebeld ook 3 maal toezegging dat het wordt opgestuurd maar nadda, noppes, niks. Hebben meer mensen hun aanbieding te laat gekregen. Ik vraag het me echt af.
Re: Nog steeds geen aanbieding van Menzis
hoezo nieuwe aanbieding, dat is toch voor nieuwe klanten?
trouwens tis nog november.
trouwens tis nog november.
Als je je nieuwe polis bedoelt, die heb ik al 1,5 week geleden ontvangen. Ik zit bij Anderzorg, dat valt onder Menzis.
Ook wij hebben de nieuwe polis van Menzis/FNV al meer dan een week in huis. Wij blijven bij Menzis, alleen wil ik Menzis FNV omzetten voor de korting naar post.nl en heb daar ook al een paar dagen geleden over gebelt, maar hoor en zie ook nog niks terug. Ik denk ook, dat ze rond deze tijd erg druk hebben.
-
Wij zijn bij delta lloyd en hebben vorige week zaterdag, dus 19 november de polis ontvangen. Dat is precies op tijd, want de zorgverzekeraars moeten dit 6 weken voor 1 januri doen. Beklaag je svp bij de toezichthouder, de NZA.
De polisvoorwaarden 2012 zijn wel al op de website te vinden en ook de prijzen.
Menzis krijgt een slechte beoordeling( menzis heeft 7.6, de hoogste heeft 8.6) , dus misschien moet je eens rondkijken naar een betere zorgverzekeraar. http://www.kiesbeter.nl. Je kan ook per verzekeraar alle polisprijzen krijgen en vergoedingen vergelijken. Vanaf kiesbeter
kun je ook de polisvoorwaarden downloaden van bijna alle zorgverzekeraars. ( via het tabblad polisbijzonderheden )
De polisvoorwaarden 2012 zijn wel al op de website te vinden en ook de prijzen.
Menzis krijgt een slechte beoordeling( menzis heeft 7.6, de hoogste heeft 8.6) , dus misschien moet je eens rondkijken naar een betere zorgverzekeraar. http://www.kiesbeter.nl. Je kan ook per verzekeraar alle polisprijzen krijgen en vergoedingen vergelijken. Vanaf kiesbeter
kun je ook de polisvoorwaarden downloaden van bijna alle zorgverzekeraars. ( via het tabblad polisbijzonderheden )
Bedankt voor de tip, ik zal de NZA inschakelen want tot nu toe heb ik nog steeds niets ontvangen. Morgen maar weer bellen. Volgens mij is het bij Menzis een grote puinhoop. Het betreft overigens geen nieuwe aanvraag maar een aanbieding voor een bestaande polis. Wij zijn al jaren verzekerd bij de Menzis.Mathilde D. schreef:Wij zijn bij delta lloyd en hebben vorige week zaterdag, dus 19 november de polis ontvangen. Dat is precies op tijd, want de zorgverzekeraars moeten dit 6 weken voor 1 januri doen. Beklaag je svp bij de toezichthouder, de NZA.
De polisvoorwaarden 2012 zijn wel al op de website te vinden en ook de prijzen
Als je er al jaren bent en voor de rest alles vergoed hebt gekregen zou ik je het advies geven gewoon te blijven , "hier vind je wat en daar laat je wat".Wij zijn al jaren verzekerd bij de Menzis.
tis overal een puinhoop zolang ze maar geld in het laadje krijgen.
-
Ciske, Ik heb ervaring met overstappen. Dat gaat heel eenvoudig. Afmelden bij de ene zorgverzekeraar en aanmelden bij de nieuwe. Je kan op deze manier vrij gemakkelijk een hogere AV nemen, want de meeste verzekeraars accepteren iedereen ( behalve de duurste tandartsverzekering en top-AV). Aanmelden kan nog tot 1 februari, afmelden tot 31 december. Zorg wel dat je controleert dat de afmelding ontvangen is. Als er op een website staat dat iedereen geaccepteerd wordt voor bepaalde AV's dan is dat ook zo. Kijk op Kiesbeter om een vergelijking te maken van de diverse AV's, polisvoorwaarden en prijzen. http://www.kiesbeter.nl/zorgverzekeringen
Zal zeker makkelijk zijn, maar ik vraag me af waarom u zo hamert over het overstappen. Sommige mensen zijn tevreden over hun zorgverzekeraar, weten hoe daar alles gaat en geregeld is en willen geen gedoe met uitzoeken hoe dat weer bij de een of de ander werkt. Sommigen willen ook niet persé de goedkoopste.Mathilde D. schreef:Ciske, Ik heb ervaring met overstappen. Dat gaat heel eenvoudig. Afmelden bij de ene zorgverzekeraar en aanmelden bij de nieuwe.
Persoonlijk wil ik wel persé de AV en basis onder 1 dak hebben. Dan maak ik een vergelijk en kies de verzekeraar die een AV heeft die mij aanstaat, ik vergelijk de basisverzekering wel maar ik ga niet voor een paar euri per maand ieder jaar shoppen en hoppen. Het is nog altijd geen energieboer waar je echt een paar maanden gratis krijgt.
precies, het gaat ook niet om het geregel, maar overal is wat dus hier vind je wat...daar laat je wat, tis allemaal zoals al gezegd ene zooi.Zal zeker makkelijk zijn, maar ik vraag me af waarom u zo hamert over het overstappen. Sommige mensen zijn tevreden over hun zorgverzekeraar, weten hoe daar alles gaat en geregeld is en willen geen gedoe met uitzoeken hoe dat weer bij de een of de ander werkt. Sommigen willen ook niet persé de goedkoopste
Beste Marja,
Heel vervelend dat je nog steeds geen nieuwe zorgpolis hebt ontvangen. Graag wil ik je hiermee helpen.
Wil je ons een e-mail sturen met je gegevens zodat we het uit kunnen zoeken? Je mag het sturen naar het e-mailadres [email protected]. We komen er dan zsm op terug.
Ik hoop wat van je te horen!
Groet,
Madeleine Sanders
Webcare Menzis
Heel vervelend dat je nog steeds geen nieuwe zorgpolis hebt ontvangen. Graag wil ik je hiermee helpen.
Wil je ons een e-mail sturen met je gegevens zodat we het uit kunnen zoeken? Je mag het sturen naar het e-mailadres [email protected]. We komen er dan zsm op terug.
Ik hoop wat van je te horen!
Groet,
Madeleine Sanders
Webcare Menzis