LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nog steeds problemen met Anderzorg
nog steeds problemen met Anderzorg
Naar aanleiding van de problemen waar Anderzorg mij al 1,5 jaar mee opzadelt (zie mijn berichten op dit forum) heb ik een klacht geplaatst op onderstaande site
https://www.klachtenkompas.nl/anderzorg ... ere-posten
Nu krijgt mijn klacht de melding opgelost, maar de klacht is totaal niet opgelost.
Anderzorg raakt constant betalingen van mij kwijt, heeft mij tot 2x toe onterecht aangemeld bij CVZ en boekt betalingen niet af onder het kenmerk waarmee ik betaal.
Zij hebben de betaling van Januari afgeboekt op Februari ondanks vermelding van het kenmerk van de accept, en zeggen nu dat zij mij de maand Januari kwijtschelden terwijl ik gewoon elke maand tm Mei heb betaald.
In mijn ogen moeten zij mij dus de maandpremie van Januari terugstorten maar dit doen zij niet. Ze blijven zeggen dat ik 1 maand niet hoef te betalen maar ik heb alle maanden al betaald
Tot 2x toe heb ik betalingsoverzichten doorgemaild maar schijnbaar kunnen ze het niet goed doen.
De site klachtenkompas is dus blijkbaar ook een lachertje
https://www.klachtenkompas.nl/anderzorg ... ere-posten
Nu krijgt mijn klacht de melding opgelost, maar de klacht is totaal niet opgelost.
Anderzorg raakt constant betalingen van mij kwijt, heeft mij tot 2x toe onterecht aangemeld bij CVZ en boekt betalingen niet af onder het kenmerk waarmee ik betaal.
Zij hebben de betaling van Januari afgeboekt op Februari ondanks vermelding van het kenmerk van de accept, en zeggen nu dat zij mij de maand Januari kwijtschelden terwijl ik gewoon elke maand tm Mei heb betaald.
In mijn ogen moeten zij mij dus de maandpremie van Januari terugstorten maar dit doen zij niet. Ze blijven zeggen dat ik 1 maand niet hoef te betalen maar ik heb alle maanden al betaald
Tot 2x toe heb ik betalingsoverzichten doorgemaild maar schijnbaar kunnen ze het niet goed doen.
De site klachtenkompas is dus blijkbaar ook een lachertje
Re: nog steeds problemen met Anderzorg
Hebben jullie geen bijkantoortje zodat je effe langs kan gaan? Denk dat dat makkelijker zou praten, in plaats van de mail.
Vogels, dat ik later betaal dan de eerste van de maand is volgens Anderzorg geen probleem en doe ik al 6 jaar. Daar zit hem de crux ook niet. Het probleem is dat zij mij in 2011 onterecht hebben aangemeld bij het CVZ en dat is nooit meer goed opgelost.
Maar haleluja, eindelijk zijn ze een beetje wakker daar en lijkt het nu opgelost.
Ipv de maand Januari blijkt uiteindelijk een bedrag van 61,54 van het eigen risico 2012 te zijn kwijtgescholden, al hebben ze het zelf nog niet echt door. En weten ze nu ook dat ik alles betaald heb.
Nou met een kwijtschelding van dit bedrag kan ik wel akkoord gaan, scheelt toch weer al is het geen 69,25 (premie Januari).
Maar wacht nog even de bevestiging af
Maar haleluja, eindelijk zijn ze een beetje wakker daar en lijkt het nu opgelost.
Ipv de maand Januari blijkt uiteindelijk een bedrag van 61,54 van het eigen risico 2012 te zijn kwijtgescholden, al hebben ze het zelf nog niet echt door. En weten ze nu ook dat ik alles betaald heb.
Nou met een kwijtschelding van dit bedrag kan ik wel akkoord gaan, scheelt toch weer al is het geen 69,25 (premie Januari).
Maar wacht nog even de bevestiging af
ciske schreef:Hebben jullie geen bijkantoortje zodat je effe langs kan gaan? Denk dat dat makkelijker zou praten, in plaats van de mail.
Nee, Anderzorg doet eigelijk alles via internet.
Maar het einde is misschien in zicht
YESS eureka het is klaarrrrrrrrr (na 1,5 jaar) best nog wel snel opgelost
Fijn dat het is opgelost.sephora30 schreef:YESS eureka het is klaarrrrrrrrr (na 1,5 jaar) best nog wel snel opgelost
Ja echt wel!
Ik bewaar wel alle mails voor de zekerheid.
Ik bewaar wel alle mails voor de zekerheid.
-
En voor alle zekerheid ook maar even uitprinten mocht je eventueel pech krijgen
met je PC
met je PC
Haha ja vogeltje, daar had ik ook al aan gedacht
sephora30 schreef:Haha ja vogeltje, daar had ik ook al aan gedacht
Nou daar heeft mafvogeltje wel gelijk in ja, of opslaan op je externe schijf, als je die hebt.