Afgelopen maand mijn financiën onder de loep genomen, tot de conclusie gekomen dat ik op een aantal posten kan bezuinigen, zoals mijn verzekeringen.
Ik had een uitvaartpolis bij een bekende verzekeraar, nooit klachten gehad, alleen de maandlasten vond ik te hoog. Vervolgens op zoek gegaan naar een prijsstunter en kwam bij NorthWest Verzekeringen uit via Een Gerust Gevoel.nl. Op de website moet je eerst je telefoonnummer achterlaten, eerder zie je geen premie.
Een dag later werd ik gebeld door het callcenter van Northwest Verzekeringen en ik legde uit dat ik op zoek ben naar een goedkopere polis. De meneer zei dat hij de premie van mijn verzekeraar echt belachelijk hoog vindt en lietmij weten dat als ik mijn polis oversluit +/- 14 euro per maand kwijt ben, ongeveer 4-5 euro minder. Ik sloot de polis af, want ik dacht dat ik een goeie deal had gemaakt.
Achteraf kwam ik erachter dat ik ben opgelicht door Northwest verzekeringen. Ik moet deze premie betalen totdat ik 85 jaar ben, terwijl ik bij mijn oude verzekeraar tot 65 jaar moest betalen! Ik voel me ontzettend misleid door Northwest verzekeringen (had mijn oude polis meteen opgezegd!).
Ook moest ik afsluitpremie van € 300 in 1x betalen!! Ik belde terug kreeg een chagrijnige mevrouw aan de lijn: ja mevrouw, dat is nieuwe wetgeving.
Fijn, had dat dan verteld vóórdat ik de polis afsloot ik voel me super bedrogen!
Het ging me om 'besparen', maar Northwest Verzekeringen heeft me dik misleid. Achteraf ga je kijken en vragen aan andere mensen, blijkt Northwest een slechte reputatie te hebben en ook al op tv te zijn geweest..!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |