Dag allemaal,
wie heeft en hoe zijn de ervaringen met de mondzorg afdeling van Ohra.
Ondanks het advies van de tandarts en de kaakchirurg wijst de medewerker van Ohra de verzochte totale extractie onder narcose vanwege extreme angstfobie af.
Tevens wordt gemakshalve de bestaande gezondheid van de patient/verzekerde niet mee genomen in de beschikking.
Dit is het eerste jaar dat ik bij Ohra ben. Helaas is deze ervaring niet positief.
Wie heeftsoortgelijke ervaringen?
J.Minekus
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ohra mondzorg en behandeling van verzekerden
Re: Ohra mondzorg en behandeling van verzekerden
Dit gaan we helaas steeds vaker meemaken, afwijzing van normale machtigingsaanvragen. Mijn advies is dan doorverwijzen naar CBT, die hebben meestal een beter kontakt ook regelrecht met de adviserend tandarts, deze aanvraag is waarschijnlijk niet eens door de AT gezien (wat op zich al niet juist is..) Duurt helaas wel langer. Kunt een poging doen en beroep/bezwaar maken maar mijn ervaring daarmee is ook steeds slechter.
dank je vroem
heb bezwaar tegen het besluit aangetekend.
verder een copie naar de behandelende artsen gestuurd
de reactie in de brief was zodanig dat men denkelijk inderdaad de argumentaie van de artsen niet goed heeft gelezen.
heb bezwaar tegen het besluit aangetekend.
verder een copie naar de behandelende artsen gestuurd
de reactie in de brief was zodanig dat men denkelijk inderdaad de argumentaie van de artsen niet goed heeft gelezen.
Beste heer/mevrouw Minekus,
Als medewerker van OHRA lees ik uw bericht. Vriendelijk vraag ik u contact op te nemen met ons team Klachten en geschillen om uw probleem (nogmaals) te bespreken.
U kunt ons bereiken via telefoonnummer (013) 593 80 90.
Met vriendelijke groet,
Team Klachten en geschillen OHRA
Als medewerker van OHRA lees ik uw bericht. Vriendelijk vraag ik u contact op te nemen met ons team Klachten en geschillen om uw probleem (nogmaals) te bespreken.
U kunt ons bereiken via telefoonnummer (013) 593 80 90.
Met vriendelijke groet,
Team Klachten en geschillen OHRA
Heden terug gebeld naar Ohra als vervolg op het bovenstaande bericht.
Men behandelt de zaak op.mieuw.
Morgen naar de tandarts die ook boos is.
Men behandelt de zaak op.mieuw.
Morgen naar de tandarts die ook boos is.
Gisteren morgen het bericht gehad dat na ampel wetenschappelijk overleg alsnog de goedkeuring met enige restricties wordt verleend.
Dank voor het mee denken.
Dutch1
Dank voor het mee denken.
Dutch1