Wie weet nog andere verzekeraars waarbij je volledige dekking krijgt.
De goedkoopste is via menzis, maar dan moet je fnv lid zijn en als je fulltime werk, betaal je daar ook weer 16,- per maand voor.
Deze kan ook, maar zijn er nog betere of goedkopere?
http://www.overstapweken.nu
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onbeperkt fysiotherapie
-
Onbeperkt fysiotherapie
Laatst gewijzigd door Roellahaye op 05 dec 2013 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Onbeperkt fysiotherapie
Als ik het goed heb, heeft mijn schoonmoeder onbeperkt fysiotherapie via De Friesland.
-
Re: Onbeperkt fysiotherapie
Dit is juist. AV optimaal, p. 33. Alleen onbeperkt bij gecontracteerde therapeuten, anders 36 keer. Bovendien wordt de eis " medisch noodzakelijk " gesteld ( dat doen uiteraard alle zorgverzekeringen, ook voor de aanvullende verzekeringen) en dat betekent dat de zorgverzekeraar " moeilijk " kan gaan doen. Ook kan de gecontracteerde fysiotherapeut moeilijk gaan doen.sjohie schreef:Als ik het goed heb, heeft mijn schoonmoeder onbeperkt fysiotherapie via De Friesland.
"AV Optimaal (Online)
Gecontracteerde zorgaanbieder: alle medisch noodzakelij- ke behandelingen, waarvan per kalenderjaar maximaal 9 behandelingen manuele therapie
Niet-gecontracteerde zorgaanbieder: maximaal 36 behan- delingen per kalenderjaar, waarvan maximaal 9 behande- lingen manuele therapie."
PS er is geen medische acceptatie, mits u de aanvullende verzekering tegelijk met de basisverzekering afsluit.
"Geen medische selectie op aanvullende verzekering bij aanmelding samen met basisverzekering
Bij het afsluiten van een aanvullende verzekering mogen verzekeraars een medische selectie toepassen. De Friesland kiest er bewust voor dit niet te doen: wij vinden dat goede zorg voor iedereen toegankelijk moet zijn. Daarom kunt u zich bij ons aanvullend verzekeren zonder medische selectie, als u de aanvullende verzekering tegelijk met de basisverzekering afsluit.
Wel medische selectie op AV Tand Optimaal
Op de Aanvullende Tandverzekering Optimaal wordt altijd medische selectie toegepast."