LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onvz zorgverkeraar.

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
gait

onvz zorgverkeraar.

Ongelezen bericht door gait »

Bij de invoering van de zorgverzekering timmerde onvz nadrukkelijk aan de weg. Goede voorwaarden met goede dekkingen ons inziens. Stonden in de klantvriendelijkheid notering hoog genoteerd. Maar dan komt het. Eerst worden rond april jl de voorwaarden ineens gewijzigd. Dat wordt weer teruggedraaid door een uitspraak van de rechter. Dan hoor je een hele tijd niets. Dan de nieuwe polis ontvangen. Basis verzekering duurder. Alternatieve geneeswijze ( toch een van de positieve voorwaarden in de aanvullende verzekering ) wordt drastisch aangepakt. Tandverzekering 100 % vergoeding max 1500 euro wordt 75% max 1500. Wil je toch 1500 dekking, dus eigenlijk wat je had, moet je gezondheidsvragen invullen met kans op afwijzing.De maatschappijen met in dit geval ONVZ voorop laten zich hier wel van de slechtste kant zien.Men zou zich tegen een dergelijke gang van zaken collectief moeten verzetten. In dit geval speelt deze zaak in een gezin van 4 volwassen personen.

Car66

Re: onvz zorgverkeraar.

Ongelezen bericht door Car66 »

Via http://www.unitedinsurance.nl/ heb ik het aanbod gekregen om zonder acceptatievoorwaarden over te stappen van het ONVZ topfit pakket naar Delta LLoyd Top pakket.
Neem contact met hen over hoe je moet handelen.
Scheelt ons 500 euro per jaar en weer goede voorwaarden.

senseo

Ongelezen bericht door senseo »

He gait, het is ongelooflijk he?
Ik heb ook al een onvz draadje gemaakt, lees maar elders.
dat met die tandarts, dat dat kan?
Ze veranderen de naam C wordt D, je moet een topfit verzekering nemen (ik had optifit) en ze hebben verdorie ook nog de mogelijkheid je af te wijzen, gezondheidsvragen. ONRECHT ! 8)
ONVZ was de beste, maar laat zich inderdaad van een zeer beroerde kant zien. Het moet wel een rampjaar zijn geweest, zullen binnenkort ook wel opgeslurpt worden.

senseo

Ongelezen bericht door senseo »

ONVZ in de zak ! 8)

Gesloten