Per 1 januari heb ik een ziektekosten verzekering bij PMA genomen , onderdeel van Menziz.
met een lage premie, tot mijn verbazing krijg ik de polis binnen en hierop staat een ander n.l hogere premie.
Bel met klantenservice en deze melden me dat dit op mijn bankrekening onder bonussen word teruggestort. Begin jaar 2011 36,00 en het resterende eind van het jaar.
Oke, vertrouw erop dat het in orde komt.
Heb zonet contact gehad en krijg ik te horen dat in nov 2011 de bonussen zelf per email moeten worden aangevraagd ppfffffffffffff.
Voel me wel een beetje genomen,
Wie heeft hier ook ervaring mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PMA verzekeringen
-
Re: PMA verzekeringen
Ik dacht dit eerder op het forum gelezen te hebben. Dus probeer de zoekfunctie te gebruiken.
Re: PMA verzekeringen
Op de site http://www.kieszorgverzekering.nl/pmabonus/ staat gewoon duidelijk beschreven hoe het zit met de bonussen en hoe/wanneer je die kunt opvragen.
Waarschijnlijk heb je net als zo veel mensen gewoon de site niet eerst goed doorgelezen voor je een besluit nam. Ook staat op de papieren (polisblad), welke je voor het jaar 2011 hebt gekregen duidelijk vermeld dat de bonussen niet meegenomen worden in de maandelijkse betaling, maar dat je die op moet vragen aan het einde van het jaar.
Dus als je eerst goed had gelezen, had je het geweten.
Waarschijnlijk heb je net als zo veel mensen gewoon de site niet eerst goed doorgelezen voor je een besluit nam. Ook staat op de papieren (polisblad), welke je voor het jaar 2011 hebt gekregen duidelijk vermeld dat de bonussen niet meegenomen worden in de maandelijkse betaling, maar dat je die op moet vragen aan het einde van het jaar.
Dus als je eerst goed had gelezen, had je het geweten.