LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] premie vgz
-
premie vgz
Geplaatst op 5-6-2012 19:56
zorgpremie vgz
betalingsachterstand
Vanaf november 2011 ben ik al bezig met het vgz.In 2011 wordt eea in handen gegeven van een incassobureau. Het zou gaan om nov. en dec 2011.
Ik tref hiervoor een regeling met het incassobureau. Januari 2012 ontvang ik een specificatie van het vgz met een nota van incassounie en een bevestiging van de betalingsregeling. Het incassobureau adviseert mij omdat ik voor de 10e van iedere maand betaald moet hebben in dec 2011 alvast januari 2012 te betalen. Dit advies heb ik opgevolgd en vanaf dat moment heb ik betalingsbewijzen dat ik iedere maand op tijd mijn premie voldoe. Echter de administratie van het vgz is zo slecht dat zelfs hun eigen medewerkers er geen touw meer aan vast kunnen knopen. Ben al 2 keer afgereisd naar eindhoven heb tig keer tel contact gehad (0900nr dus reken maar uit) en heb inmiddels ongeveer 31 mails verstuurt en nog altijd is er geen oplossing.
Als je geen hartpatient bent zou je het hier wel van worden. Een leidinggevende van het vgz krijg je niet te spreken. Ook betalingen via mijn vgz, wat het makkelijker zou moeten maken is een drama.
Zo krijg je weer geen factuur, dan weer dubbele facturen. Is er dan niemand die daar de administratie op orde kan krijgen. AUB help mij
zorgpremie vgz
betalingsachterstand
Vanaf november 2011 ben ik al bezig met het vgz.In 2011 wordt eea in handen gegeven van een incassobureau. Het zou gaan om nov. en dec 2011.
Ik tref hiervoor een regeling met het incassobureau. Januari 2012 ontvang ik een specificatie van het vgz met een nota van incassounie en een bevestiging van de betalingsregeling. Het incassobureau adviseert mij omdat ik voor de 10e van iedere maand betaald moet hebben in dec 2011 alvast januari 2012 te betalen. Dit advies heb ik opgevolgd en vanaf dat moment heb ik betalingsbewijzen dat ik iedere maand op tijd mijn premie voldoe. Echter de administratie van het vgz is zo slecht dat zelfs hun eigen medewerkers er geen touw meer aan vast kunnen knopen. Ben al 2 keer afgereisd naar eindhoven heb tig keer tel contact gehad (0900nr dus reken maar uit) en heb inmiddels ongeveer 31 mails verstuurt en nog altijd is er geen oplossing.
Als je geen hartpatient bent zou je het hier wel van worden. Een leidinggevende van het vgz krijg je niet te spreken. Ook betalingen via mijn vgz, wat het makkelijker zou moeten maken is een drama.
Zo krijg je weer geen factuur, dan weer dubbele facturen. Is er dan niemand die daar de administratie op orde kan krijgen. AUB help mij
Re: premie vgz
Dat klinkt als Anderzorg, die zijn ook zo goed met hun administratie
-
- Contacteer:
Beste mariadriaanse,
Mijn naam is Melvin en ik werk voor het Webcareteam van VGZ.
Graag ontvangen wij van u een e-mail met een omschrijving van de klacht en uw klant en telefoonnummer via [email protected].
De afdeling klachtenmanagement neemt dit dan in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Melvin Boender
Webcare VGZ
Graag ontvangen wij van u een e-mail met een omschrijving van de klacht en uw klant en telefoonnummer via [email protected].
Met vriendelijke groet,
Melvin Boender
Webcare VGZ
-
ik zou eens gewoon aan het werk gaan en zorgen dat de boel bij jullie op orde komt i.p.v het internet en forums af te struinen naar klachten.Beste mariadriaanse,
Met vriendelijke groet,
Melvin Boender
Webcare VGZ
blijkbaar is dit tegenwoordig een normale manier van werken????
renegade66 schreef:ik zou eens gewoon aan het werk gaan en zorgen dat de boel bij jullie op orde komt i.p.v het internet en forums af te struinen naar klachten.Beste mariadriaanse,
Met vriendelijke groet,
Melvin Boender
Webcare VGZ
blijkbaar is dit tegenwoordig een normale manier van werken????
Wat is er mis met de Webcare op een forum?
TS schrijft zijn/har klacht hier en het Webcare reageert.
Als het dan wordt opgelost is het toch goed.
Vind ik een rare reactie, vooral omdat het niet jouw zaakje is!
-
Dit vind ik wel mooi geschreven van nevermind wat is er mis mee om iemand te helpen of een compliment te geven. De wereld is al hard genoeg toch.
-
nee het is mijn zaak zeker niet, echter vind ik wel dat als een bedrijf zijn zaken beter op orde heeft er helemaal geen webcare nodig hoeft te zijn.Wat is er mis met de Webcare op een forum?
TS schrijft zijn/har klacht hier en het Webcare reageert.
Als het dan wordt opgelost is het toch goed.
Vind ik een rare reactie, vooral omdat het niet jouw zaakje is!
wat is er nu zo moeilijk aan om gelijk bij een klachtmelding gelijk wat dieper op het probleem in te gaan en op te lossen?
nee mensen moeten tegenwoordig eerst een klacht melden op een forum als trosradar, en om niet in een slecht daglicht te komen worden zaken ineens snel opgelost.
vind ik in deze tijd alleen maar geldverspilling.
Als jouw problemen niet met de klantenservice opgelost (kunnen) worden, ben je zeker niet blij, als het via webcare opgelost wordt, anders hoef je jouw klacht niet hier te vermelden, behalve om het bedrijf in een slecht daglicht te plaatsen.renegade66 schreef:nee het is mijn zaak zeker niet, echter vind ik wel dat als een bedrijf zijn zaken beter op orde heeft er helemaal geen webcare nodig hoeft te zijn.
wat is er nu zo moeilijk aan om gelijk bij een klachtmelding gelijk wat dieper op het probleem in te gaan en op te lossen?
nee mensen moeten tegenwoordig eerst een klacht melden op een forum als trosradar, en om niet in een slecht daglicht te komen worden zaken ineens snel opgelost.
vind ik in deze tijd alleen maar geldverspilling.
Jouw menig kan ik helaas niet delen.
Helaas doen ze de administratie bij de V.G.Z niet al te best.
Heb al een advokaat in handen gemomen kosten € 540,65.
Het enige dat we hebben bereikt is dat ik niet meer als wanbetaler te boek staat.
Sorry zeggen kunnen ze ook al niet tegen de persoon in kwestie.
Ze blijven daar bezig met spook facturen zowel bij mij als mijn man.
Heb er nu echt mijn zakken van vol.
Ook gesprekken hebben tot niets geleid ondanks dat Jaap Metselaar van Radar heb proberen te bemiddelen.
Nu komen ze weer met dat ik 2 maanden achter staat met betalen maar ze weigeren te zeggen welke maanden dat zijn.
Ook willen ze de advokaat kosten niet vergoeden.
Dus lieve mensen zoek u nog een zorg verzekering gaat dan niet bij de VGZ want dan ben u verder van huis .
Hoop dat Jaap Metselaar op tv wil laten komen want zo kan het niet langer.
Heb al een advokaat in handen gemomen kosten € 540,65.
Het enige dat we hebben bereikt is dat ik niet meer als wanbetaler te boek staat.
Sorry zeggen kunnen ze ook al niet tegen de persoon in kwestie.
Ze blijven daar bezig met spook facturen zowel bij mij als mijn man.
Heb er nu echt mijn zakken van vol.
Ook gesprekken hebben tot niets geleid ondanks dat Jaap Metselaar van Radar heb proberen te bemiddelen.
Nu komen ze weer met dat ik 2 maanden achter staat met betalen maar ze weigeren te zeggen welke maanden dat zijn.
Ook willen ze de advokaat kosten niet vergoeden.
Dus lieve mensen zoek u nog een zorg verzekering gaat dan niet bij de VGZ want dan ben u verder van huis .
Hoop dat Jaap Metselaar op tv wil laten komen want zo kan het niet langer.
-
Applaus voor deze duidelijke negatieve schets van VGZ. Ik heb ook de indruk dat dit een heel slecht bedrijf is. Net als Menzis trouwens.
Een zorgverzekeraar met een 100% goede administratie, goede service en een hoge klantvriendelijkheid is deFriesland. Maak eens kennis met deFriesland! Misschien is het een idee om te vragen of ze u willen aannemen volgend jaar en of ze nu dan kunnen bemiddelen? Want het vervelende van een "vermeende" premie-achterstand is dat de huidige zorgverzekeraar kan verhinderen dat U vertrekt.
Een zorgverzekeraar met een 100% goede administratie, goede service en een hoge klantvriendelijkheid is deFriesland. Maak eens kennis met deFriesland! Misschien is het een idee om te vragen of ze u willen aannemen volgend jaar en of ze nu dan kunnen bemiddelen? Want het vervelende van een "vermeende" premie-achterstand is dat de huidige zorgverzekeraar kan verhinderen dat U vertrekt.