LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem met opzeggen

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
lageodesign

Probleem met opzeggen

Ongelezen bericht door lageodesign »

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ben al sinds eind oktober 2007 mijn zorgverzekering aan het opzeggen. Heb zowel per post, fax, email als kontaktformulier geprobeert, maar geen reactie. Tot vandaag dan, ik krijg nu een brief dat ik te laat ben met opzeggen en ik vast zit aan hun zorgverzekering tot eind dit jaar. Dit kan toch niet, lijkt me... Het gaat om national academic. Wie heeft er tips? Zit namelijk al sinds januari ergens anders en heb geen zin om ook hun nog te moeten betalen. Heb alleen van enkele emails nog gegevens staan bij sent items en een faxbevestiging (bij dit laatste natuurlijk geen bewijs over de inhoud ervan).

Mathilde D.

Re: Probleem met opzeggen

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Onacceptabel. Toch zal het heel moeilijk zijn om dit uit te vechten. Ik denk wel dat je een kans maakt. Misschien moet je het uitvechten voor de SKGZ?

Zorg dat je de verzekering in ieder geval per 1-1-2009 beëindigt. National Academic is niet een aparte verzekeraar, en ook geen tussenpersoon, maar een ????? (ik weet niet meer hoe je dit noemt: net zoiets als het IAK: een gemachtigde?).
Je hoeft trouwens nooit dubbel te betalen. Als blijkt dat je vorige verzekering niet is gestopt, dan krijg je het geld terug. Dat meen ik op te maken uit bijdragen van andere forumleden , die dezelfde problemen hebben.

Gesloten