Ík ben onlangs geemigreerd. Ik heb mezelf uitgeschreven bij de gemeente en Unive opgebeld met de vraag wat ik moest doen. Aan de telefoon werd mij verteld dat ik automatische uitgeschreven zou worden. Ik dacht prima.
Later zag ik op mijn bankrekening dat Unive toch polisgeld bleef afschrijven. Ik heb gemaild en kreeg als antwoord dat ik dit geld kon laten storneren en dat ik een toetsingformulier toe gezonden zou krijgen.
2 Maanden later heb ik 4 acceptgirokaarten en herinneringen gekregen voor dit polisgeld, of ik dit zo snel mogelijk terug kon storten. Helaas heb ik dit uitschrijfformulier nog steeds niet gekregen.
Na nog een mail gestuurd te hebben kreeg ik als antwoord dat ze mij zonder toetsingformulier zouden uitschrijven en dat alles geregeld is.
Nu 2 weken later is er weer polisgeld van me rekening afgeschreven en kreeg ik een email met een toetsingformulier. Of ik deze kon invullen en terugmailen. Heel handig aangezien ik hier geen printer en scanner heb. Ook snap ik er niks meer van. Ik wacht nu al 3 maanden en er gebeurd gewoon niks. Ondertussen blijf ik maar rekeningen krijgen, ik twijfel of ik deze moet gaan betalen. Aan de ene kant ik heb de tip van Unive gekregen dat ik het moest laten storneren, aan de andere kant heb ik geen zin om extra kosten te gaan betalen.
Iemand een idee wat ik moet doen om van Unive af te komen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen Unive bij emigratie
Re: Problemen Unive bij emigratie
Toen ik ging emigreren zat ik bij Zilveren Kruis dus niet helemaal hetzelfde maar ik heb ook nog een aantal maanden door moeten betalen, maar toen de administratie van hun eenmaal op order was kreeg ik vanzelf de teveel betaalde premie teruggestort. Hopelijk loopt het bij jou ook goed af.