Puur een advies: Niet overstappen naar De Friesland. Binnen 3 maanden weten ze het te presteren met 4 (!) verschillende declaraties de mist in te gaan. Keer op keer maken ze fouten, komen afspraken niet na en maken geld over op het verkeerde rekeningnummer. Een kleine quote uit één van mijn mailtjes: "Inmiddels hebben we zoveel tijd en moeite in alle eerdere kwesties gestoken, telefoongesprekken gevoerd, mails gestuurd, ellende en (financiële) problemen gehad, dat dit bedrag mij niet meer dan redelijk lijkt als compensatie."
Dit betrof (eindelijk) een opgelost probleem, maar gezien alle tijd en kosten die ik heb moeten maken, vind ik het niet meer dan fair dan dat we dit teveel betaalde bedrag van 100 euro mogen houden. Als ik de tijd in uren en gemaakte kosten ga omrekenen.. We moeten telkens grote bedragen voorschieten, en vervolgens weken, maanden wachten op de vergoeding.
Nu wil ik de verzekering per direct opzeggen (ben er echt helemaal klaar mee), maar willen ze hier niet mee akkoord gaan. Wat kan ik doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaringen De Friesland Zorgverzekeraar
Re: Slechte ervaringen De Friesland Zorgverzekeraar
Wachten tot eind van het jaar dan kan je overstappen.
Het is bijna overal wel wat dus verwacht er niet te veel van als je naar een ander overstapt.
Het is bijna overal wel wat dus verwacht er niet te veel van als je naar een ander overstapt.
helemaal niks kan je er aan doen, gewoon wat sephora al zei, aan het eind van het jaar kan je overstappen.Nu wil ik de verzekering per direct opzeggen (ben er echt helemaal klaar mee), maar willen ze hier niet mee akkoord gaan. Wat kan ik doen?
Een dure klant zijn ze liever kwijt dan rijk. Is het amateurisme of proberen ze U weg te pesten?