LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tandartsverzekering Anderzorg

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Alphavista

Tandartsverzekering Anderzorg

Ongelezen bericht door Alphavista »

De overheid wil dat we gaan shoppen en de goedkoopste zorgaanbieders zoeken, maar ik kom er niet uit.

Ik wil weg bij Anderzorg want die hebben begin dit jaar de vergoedingen drastisch verlaagd en mijn tandarts heeft de prijzen verhoogd. Op termijn wil ik dus ook een andere tandarts, maar dat is nog lastiger dan een andere verzekering zoeken.

Wie is er thuis in de tandartsverzekeringen en weet welke verzekering gewoon alle kosten vergoed? De hoogte van de premie maakt me niet heel veel uit.

Alvast bedankt!

vroem

Re: Tandartsverzekering Anderzorg

Ongelezen bericht door vroem »

zie http://www.vergelijkmondzorg.nl , wellicht op beide vragen (c.q. voor beide problemen) antwoord. Zij hebben net een vergelijking ook van "'rendement""tandartsverzekeringen gedaan.

even klikken op de tekst boven de grafiek voor nadere toelichting. Menzis is vergelijkbaar met anderzorg qua vergoedingsysteem

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@alphavista

ik zou toch even wachten,je moet zo en zo dat weet je zelf ook denk ik wel tot januari wachten.
maar veel verzekeraars hebben pas de vergoedingen weer aangepast...
maar per 1-1 zal er wel weer veel veranderen,dus nu kijken en vergelijken heeft denk ik nog weinig zin...eerlijk gezegd.

nu bv cz die ik heb,had per 1 jan ook nog de vergoedingen tot een limiet en vroeg de tandarts meer dan moest je dat zelf bijbetalen,cz en vgz?geloof ik hebben dat pas teruggedraaid...snap je wat ik bedoel?
maar ik denk dat cz er per 1 jan 2013 en de andere wel een manier vinden om het wel te doen....

Alphavista

vroem schreef:zie http://www.vergelijkmondzorg.nl , wellicht op beide vragen (c.q. voor beide problemen) antwoord. Zij hebben net een vergelijking ook van "'rendement""tandartsverzekeringen gedaan.

even klikken op de tekst boven de grafiek voor nadere toelichting. Menzis is vergelijkbaar met anderzorg qua vergoedingsysteem

Die kende ik nog niet, zal er vanavond eens kijken. Bedankt.

Alphavista

rozemarijntje schreef:@alphavista

ik zou toch even wachten,je moet zo en zo dat weet je zelf ook denk ik wel tot januari wachten.
maar veel verzekeraars hebben pas de vergoedingen weer aangepast...
maar per 1-1 zal er wel weer veel veranderen,dus nu kijken en vergelijken heeft denk ik nog weinig zin...eerlijk gezegd.

nu bv cz die ik heb,had per 1 jan ook nog de vergoedingen tot een limiet en vroeg de tandarts meer dan moest je dat zelf bijbetalen,cz en vgz?geloof ik hebben dat pas teruggedraaid...snap je wat ik bedoel?
maar ik denk dat cz er per 1 jan 2013 en de andere wel een manier vinden om het wel te doen....
Ja dan zou ik per 01-01-2013 overstappen, weet ik.
CZ en VGZ vergoeden nu (2012) dus 100%?

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja het lijkt allemaal leuk en aardig...
maar volgens mij hebben ze dat moeten doen,omdat er iets was..weet ik veel ze hebben het verkeerd aangepakt ofzo,mocht niet wettelijk???
dus hebben ze het terug gedraaid...
cz en vg en nog eentje vallen allemaal onder 1....en de zelfde....

maar ze zeiden al,we kunnen niet zeggen wat we in 2013 gaan doen daar gaan we nu naar kijken....dus ik wacht af,snap je wat ik bedoel?

dus het lijkt nu allemaal zo mooi...maar ff kijken wat zeg aan die ....

berend12

Ongelezen bericht door berend12 »

Je kan pas eind van het jaar overstappen en dan veranderen ze meestal weer de premies en de voorwaarden. Vergelijken heeft nu dus nog geen zin.

gtp

Ongelezen bericht door gtp »

Anderzorg is de internet zorgverzekeraar van menzis volgens mijn

Gesloten