LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonische bereikbaarheid van DELTA LLOYD en declaraties.

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
wdbruin

telefonische bereikbaarheid van DELTA LLOYD en declaraties.

Ongelezen bericht door wdbruin »

Ik heb al jaren een zorgverzekering van Delta lloyd, sinds dit jaar is Ohra en Cz aan DL toegevoegd.
Belde ik altijd een telefoonnummer in Den Haag vroeger en ik kreeg gelijk iemand aan de telefoon, nu wordt ik soms wel meer dan 10 minuten in de wacht gezet en dan krijg ik ineens iemand van Ohra of CZ.
Ik betaal een vermogen voor mijn verzekering (bijna 200 euro) en dan is de bereikbaarhied zo slecht.
Ook de declaratisch waren tot vorig jaar binnen de week geregeld nu is het soms een maand voor ik wat hoor!

Ik vind dit erg slecht voor een dure maatschapij.
Wie heeft het zelfde?

rvkeuken

Re: telefonische bereikbaarheid van DELTA LLOYD en declaraties.

Ongelezen bericht door rvkeuken »

declaraties ohra: binnen 3 weken, ik vind dit een nette verwerkingstijd.
telefonisch contact is veel langzamer, het 10 minuten of meer in de wacht staan herken ik, ik hoop dat het door de overgang komt en dat dit in de loop van het jaar opgelost wordt.

empty

Ongelezen bericht door empty »

In de afgelopen maanden heb ik wat ervaring opgedaan met de telefonische bereikbaarheid van Delta Lloyd. Over het algemeen wordt je redelijk snel geholpen als je in het keuzemenu op 1 t/m 4 terecht kunt. Tref je nou net iets dat onder 'overigen' (= nr 5) valt, kun je je maaltijdpakketje wel klaar zetten. Gemiddelde wachttijd is 12 minuten of wordt na 10 minuten de verbinding spontaan verbroken... Bij melding van dit euvel was de reactie dat het niet de bedoeling is stiekem een sluiproute te kiezen via toets 1. Daar is ie immers niet voor!
In de mailservice is ook geen snelle afwikkeling. Eenmaal een klacht over de telefonische bereikbaarheid gedeponeerd hebbende, is de prioriteit voor het werkelijke probleem naar achteren geschoven. Het antwoord luidt; uw klacht is reeds in behandeling genomen... Grrr Dat ging ergens anders over.
Nu maar hopen dat er nog een oplossingenteam bij hen aan de slag is om dit soort lompe stroperige traagheid te verhelpen!

Mathilde D.

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Voor het geval u geen vertrouwen meer heeft in de dienstverlening van Ohra/DL, kan ik u aanraden om eens te kijken naar de Salland of de Friesland: beide verzekeraars nemen binnen enkele seconden de telefoon op en staan u netjes en deskundig te woord.

Gesloten