ervaring,
van begin 86 tot mei 88 ben ik 9 keer bij de huisartsenpr van mijn ha geweest ook bij 2 anderen voor second opion die zeiden dat ik terug moest naar eigen ha
(je hebt niets in te brengen !!!!!!)
in die tijd was ik zo ontzettend ziek mijn ha heeft 7 x gezegd pilletje zalfje gaat wel over in sept 86 vroeg ik mijn ha ik heb toch geen kanker hij lachte mij uit heeft dit meerdere keren gedaan di 17 mei 88 heb ik nadat hij mij weer weg wilde sturen met pilletje zalfje, hij vergat namelijk mijn receptje mee te geven ging achter het bureau zittten te schrijven op dat moment sloeg ik met mijn vuist op zijn buro en heb hem ernstig toe gesproken zonder stem verheffing en enigzins bedreigend
ik heb dus gezegd en nou gaat u mij onderzoeken en u verwijst mij naar het ziekenhuiis toe anders gebeurt er wat
begrijop wel dat ik dood en de doodziek was zoveel pijn het was werkelijk een hel
de ha heeft mij nog 3 dagen laten wachten voordat ik bij oogheelkunde terecht kon
deze meneer klomp constateerde na 2 min onderz dat ik stuwing had
hij zei ik heb een ernstige mededeling u heeft stuwing
toen vroeg hij mij welke ha heeft u
boomsma antw ik hij antw hmmm met zijn hoofd wegdraaiend maw daar heb je weer zo iemand ik vraag mij af boomsma mij niet met zoete woordjes agressief bejegend heeft
hij liep me immers ipr doodgaan ik heb een zeer hoge druk gehad in mijn hoofd
aan hersenvocht meer dan 72 cm waterdruk kolom mijn hoofd had moeten exploderen mijn levenfuncties
juridisch kan men zich afvragen wat agressief gedrag is en helemaal hoe iemand agressief kan worden door ontkennend gedrag de ervaring spreekt voor zich
bovendien ongelukken op de weg gebeuren elke dag dit zou men ook als agressief kunnen beschrijven
het kan ook de artsen of verpleegkundigen sieren om de patienten gerust te stellen( u heeft dit niet !bv) logischerwijs ben ik natuurlijk heel kwaad
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] toelichting op jullie een van jullie antwoorden
-
Re: toelichting op jullie een van jullie antwoorden
sorry maar ik snap helemaal niks van je bericht, kun je het even nalopen op zinsopbouw zo is het niet te begrijpen
-
Dit verhaal speelt bijna 25 jaar geleden.van begin 86 tot mei 88 ben ik 9 keer bij de huisartsenpr van mijn ha geweest ook bij 2 anderen voor second opion die zeiden dat ik terug moest naar eigen ha
Wat heeft dit er mee te maken dat je de laatste 4 jaar geen huisarts kunt krijgen?
@B.Henstra.
Dit bericht 'toelichting op jullie een van jullie antwoorden' is een apart topic geworden.
Vlgs mij kun je je bericht beter knippen en in het andere topic door jou opgestart plakken.
Dit bericht 'toelichting op jullie een van jullie antwoorden' is een apart topic geworden.
Vlgs mij kun je je bericht beter knippen en in het andere topic door jou opgestart plakken.